سه راه برای تسلط بر چه کسانی رژیم کتوژنیک گرفتن بدون عرق کردن

برنامه رژیم کتوژنیک در ماه رمضان نمیخواهم آرزو کنم این زمان خیلی را روی خرید محصولات رژیم کتوژنیک صرف 4 ترفند درباره کتوژنیک در نی نی سایت ای کاش قبلاً می‌دانستید 1402 کنم. ممنون میشم پاسخم رو بدید تامن هم این رژیم رو شروع کنم. طی یکی دو روز آینده این پست بروز میشه و جواب سوالتون رو میتونید بطور کامل بگیرید. سبزیجات رو میتونید بخارپز یا خام مصرف کنید. در هر صورت بهتره هر رژیمی رو که انتخاب میکنید، به عنوان بخشی از سبک زندگی بلند مدتتون حفظ کنید. این نوع آنتی اکسیدان ها ترکیبات گیاهی هستند که با کاهش التهاب و بهبود عملکرد شریان ها سبب حفظ سلامت قلب می شوند. زیرا مکمل منیزیم به کاهش یبوست کمک می کند. اگه باکتریهای مفید گوارشیتون کافی نباشه، نفخ و یبوست و همهجور مشکلی پیدا میکنید. اگه رژیم رو رعایت میکنید اما ولع غذایی دارید، ممکنه چربی غذاتون کافی نباشه؛ وگرنه با کتو میتونید حداقل ۵ ساعت رو بدون میانوعده و بدون گرسنگی بگذرونید. شما کل زندگیتون رو با گلوکز زندگی کردید و حالا دارید تقریبا حذفش میکنید. هزینه دکتری که دیگه نمیرید و هلههوله هایی که دیگه نمیخورید رو هم ازش کم کنید. در پست چرا دیگه لاغر نمیشم؟ چرا که مصرف بیش از حد پروتین باعث تبدیل آن به گلوکز میشود. ۲. مصرف کینوا باعث افزایش قابل توجه در انسولین خون میشه؛ که اصلا کتویی نیس! Th​is has been cre at᠎ed by GSA Content G en erator  DEMO​!

صبحانه و نهار روز بعد هم همین است و در شام روز دوم، محتوای کالری اگناگ را به دو سوم کالری موجود در غذاهای عادی افزایش میدهند. در مورد سوالتون، اگر به قصد کاهش وزن رژیم کتو رو شروع کردید بهتره تا رسیدن به وزن دلخواه و تثبیت وزنتون، غذاهای غیرمجاز در کتوی استاندارد – از جمله عسل- رو مصرف نکنید. ۸ تا ۱۰ فنجون سالادتون رو میتونید در دو وعده مصرف کنید. اگه اصولش رو رعایت کنید با دو وعده هم سیر میشید. خوشحالم که این پست براتون مفید بوده و ممنون از اینکه تجربهتون رو به اشتراک گذاشتید. و اینکه اگه ممکنه یک نمونه از برنامه غذایی این رژیمها را بذارید. به عنوان سخن پایانی باید گفت رژیم کتوژنیک یک رژیم کم کربوهیدرات است که چهار نوع دارد. به عنوان مثال، مطالعات نشان میدهد که وگانها ۷۵ درصد کمتر در معرض ابتلا به فشار خون بالا و تا ۷۸ درصد کمتر احتمال ابتلا به دیابت نوع ۲ را دارند.

معایب رژیم کتوژنیک

رژیم تعدیلشدهٔ اتکینز تعداد تشنجها را در ۴۳٪ بیماران، بیش از ۵۰٪ و در ۲۷٪ از مصرفکنندگان بیش از ۹۰٪ کاهش میدهد. در بین گوشت ها می توان از گوشت های ماهی، گوسفند، مرغ و تخم مرغ نام برد. از آنجایی که اصل اصلی رژیم کتو، شمارش و کاهش کربوهیدرات ها است، راهی که معمولا برای کنترل قند خون مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از دلایل اصلی این حالت این است که بدن شما هنوز عادت نکرده تا چربی را به جای کربوهیدرات برای تولید انرژی مصرف کند. پس زمان میبره تا بدنتون به وضعیت جدید عادت کنه. گفتیم که پروتئین زیادتر از مصرف یعنی چاقی؛ پس باید ببنیم در هر روز و در هر وعده چقدر باید گوشت و … پس مقدار پنیر رو در هر وعده متعادل نگه دارید. یعنی شما باید مصرف کربوهیدرات رو کم کنید (حدوداً بین 20 تا 40 گرم روزانه) و بجاش مصرف پروتئین و از همه مهمتر چربی سالم رو افزایش بدید. خیلی راضی بودم بخصوص بخاطر افزایش تمرکز ذهنیم. بارها در صفحههای مختلف به دنبال اصول کتو بودم اما همیشه نقطهای گنگ برام جا میموند. تاثیرات مطلوب رژیم کتو خیلی سریعتر از بقیه رژیمها به چشم میاد؛ مگر اینکه اصول اولیهاش رعایت نشه.

چگونه از رژیم کتوژنیک خارج شویم

البته برای اینکه بتوانید این شیرها را در لیست غذاهای کتو بگنجانید، حتماً باید نوع شیرین نشده یا فاقد شکر آنها را انتخاب کنید. با این حال تمام رژیمهای غذایی اینگونه نیستند؛ بطور مثال رژیم های غذایی کم کربوهیدرات مانند رژیم کتوژنیک و رژیم های کم کالری برای کاهش وزن موثر هستند و ممکن است راحتتر از سایر رژیمهای غذایی بتوانید به آنها پایبند باشید. فقط بدانید که طبق داده های دانشکده پزشکی هاروارد، آزمایشات کنترل شده طولانی مدت و تصادفی در رژیم کتو محدود است، بنابراین معلوم نیست که آیا کتو برای طولانی مدت بی خطر و موثر است یا خیر. درصورتی که رژیم های کم کربوهیدرات و کتوژنیک فقط در شرایط خاص و فقط برای برخی از افراد برای کنترل کبد چرب توصیه و استفاده میشوند. مطالب مجله سلامتی پذیرش۲۴ تحت نظارت پزشکان تایید شده ویراستاری میشوند لیکن در نظر داشته باشید جایگزین پیشنهاد تخصصی پزشک معالج نمیباشد. چیو میشه جایگزین نون کرد؟ بدون نون و برنج هرگز … دلیلش هم اینه که این ناهار کتوژنیک بدون اون طعم واقعی خودشو نشون نمیده.

روغن زیتون منبع چربی خالص بدون کربوهیدرات است و شما میتوانید از آن به عنوان چاشنی سالم در سالاد و غذا استفاده کنید. برای تهیه غذاهای رژیم کتو میتوانید از موادی مانند انواع گوشت، سبزیجات، لبنیات با چربی بالا، آجیل و دانههای مختلف، شیرینکنندههای طبیعی، آووکادو، ادویه و چربیهای سالم مانند روغن زیتون و روغن نارگیل استفاده کنید. از خشکباری که تو فهرست غذاهای مجاز بود هم میتونید بهش اضافه کنید. این رژیم دورههایی از مصرف کربوهیدرات بیشتر رو داره؛ مثلا ۵ روز رژیم کتوژنیک و بعد دو روز کربوهیدرات زیاد. اگه غذاهای کتو و دستور تهیهشون رو از اینجا دانلود کنید، خودتون متوجه میشید. غذاهای کتویی شامل چه مواردی هستند؟ ماهیهای چرب مثل ماهی شیر، ماهی سالمون، ساردین، قزل آلا، تن و ماکرل دارای چربیهای حیوانی سالم هستند که با رژیمهای کتویی سازگاری دارند.غذاهای دریایی مثل میگو یا کالاماری هم گزینههای مناسبی برای این نوع رژیم هستند. یک مطالعه روی زنان سالم که فقط مشکل چاقی داشتهاند نشان داد که رژیم کم کربوهیدرات نسبت به رژیم کم چربی برای کاهش وزن کوتاه مدت بسیار موثرتر است. برای تهیه سالاد هم یک ظرف مناسب توی آشپزخونتون انتخاب کنید. پس توصیه می کنیم روزانه از دو میان وعده غذایی مناسب استفاده نمایید.

رژیم کتوژنیک رایگان

آیا کتوژنیک برای من مناسب است؟ اما اگه واقعا میخواین نتیجه بگیرید، کربوهیدرات رو قطع کنید؛ حداقل برای چند هفته. و سبزیجاتی که با بدنتون سازگارن رو بیشتر از قبل مصرف کنید. دیگه اینکه مصرف خیلی از میوهها و سبزیجاتی که قند بالا دارن در اتکینز آزاده. فکر میکنم دیگه خیالتون رو راحت شده و باید بریم سراغ دستور پختش. زیاد میشه. در نتیجه جلوی از دست دادن عضله رو میگیره. بخاطر از دست دادن آب بدن و تغییر سطح الکترولیت ممکنه دچار احساس خستگی، بدندرد و سردرد بشید. تب کتوژنیک باعث کاهش انرژی و عملکرد ذهنی فرد شده و فرد علاوه بر مشکلات خواب، حالت تهوع، احساس گرسنگی بیشتری کرده و دچار مشکلات معده خواهد شد. دلایلی که باعث توقف کاهش وزن در رژیم کتوژنیک میشه رو با هم مرور میکنیم. اگه اونم بهتون نساخت، سبزیجات دیگه رو امتحان کنید. بعضی از کسایی که رژیم کتو رو شروع میکنن بعد از مدتی احساس میکنن دچار استُپ وزنی شدن؛ یعنی دیگه لاغر نمیشن یا حداقل، وزنشون پایین نمیاد. امیدوارم موفق باشید و خبر پیشرفتتون رو با ما هم در میون بگذارید.

اگر از روش تخمین زدن استفاده کنید باید سراغ فرمولهایی بروید که براساس مشخصات شما و سطح فعالیتتان، میزان نیازتان به کالری را مشخص میکنند (تحلیل گر بدنسازی تمرینو از این روش استفاده میکند) ما از فرمولهای محققی به نام کانینگهام برای این امر استفاده میکنیم. یک روش ساده برای یادآوری این روش و استفاده صحیح از آن این است که کربوهیدرات ها را محدود کنید و پروتئین به میزان لازم مصرف کرده و برای رفع گرسنگی از چربی استفاده کنید. برای رفع نفخ هم نوشیدنی سرکه سیب و لیموترش – که قبلتر گفته شد – رو بنوشید. در کتو چی رو چقدر بخورم؟ در این رژیم هورمون رشد یا growth hormone و … مصرف طولانیمدت این رژیم در کودکان با خطر کاهش نرخ رشد یا حتی توقف آن، شکستگی استخوانها و سنگهای کلیوی همراه است. و توقف کاهش وزن پیدا کردم . توقف روند کاهش وزن میتونه دلایل متفاوتی داشته باشه. بدن سیستم پیچیدهایه و پیشبینی واکنشهاش بر اساس حدس و گمان میتونه سادهانگارانه باشه.

منتها برای کسانی بیشتر توصیه میشه که اضافه وزن بیشتر 15 کیلو دارند و چون سیستم بدن توش تغییر میکنه بهتره یه مدتی ادامه داشته باشه و یا لایف استایل طولانی مدتی باشه. رژیم کتوژنیک را رژیم کوتاهمدت میدانند که نسبت به بعضی رژیمهای دیگر، ممکن است به کاهش وزن بیشتر در 3 تا 6 ماه اول کمک کند، به این دلیل که برای تبدیل چربی به انرژی، کالری بیشتری نسبت به تبدیل کربوهیدرات به انرژی لازم است. ممکن است در ماه اول رژیم کتو، کاهش خیلی خوبی را تجربه کنید اما در ماههای بعد کاهش وزن قابل قبولی نداشته باشید! این ویزیتها و آزمایشها باید در سال اول، هر سه ماه یکبار، و در سالهای بعدی، هر شش ماه یکبار باشد. من الان 1 ماه هست که کتو رو شروع کردم و تا الان 7 کیلو کم کردم. امیدوارم بزودی به نتیجه دلخواهتون برسید؛ و اگه دوست داشتید، تجربههاتون رو اینجا با بقیه در میون بگذارید. یا اگه سالاد بزرگ اذیتتون میکنه، از کم شروع کنید و بعد زیادش کنید. بعلاوه، ورزش کردن، هم به عضلهسازی کمک میکنه، هم به چربیسوزی.

به جز کتوی استاندارد، رژیمهای ‘کمتر محدودکنندهای’ هم طراحی شدن که متناسب با سبک زندگیتون میتونید اونها رو انتخاب کنید. گاهی مصرف سبزیجات بیشتر و سالاد بزرگتر میتونه این حالت رو از بین ببره. رژیم کتو اینطوری نیست که توش عذاب وجدان پرخوری جمعه رو شنبه جبران کنیم. آخر هفته تقلب، از شنبه تحمل … ممکنه چند روز تا چند هفته بعد از شروع رژیم، خودشو نشون بده؛ ممکنم هست اصلا پیش نیاد. اصلا مهمترین نشونه اینکه بدن شما داره از چربی بعنوان سوخت استفاده میکنه اینه که بین وعدههای غذاییتون گرسنگی نمیکشید. همه این علائم با مصرف الکترولیت پتاسیم، قرص مخمر، نوشیدنی سرکه-لیمو – که توضیح داده شد – و نمک معدنی از بین میره. به زبان ساده، رژیم کتوژنیک یک چالش در اجرای برنامهی غذایی است که در آن کربوهیدرات دریافتی بدن بین ۲۰ تا ۵۰ گرم است. چربی غذای روزانه ۷۵ درصده؛ پروتئین ۲۰ درصده و ۵ درصد هم کربوهیدرات داره. گاهی مصرف بیش از حد پنیر هم ممکنه باعث یبوست بشه. از آنجا که بسیاری از افراد مبتلا به NAFLD دارای اضافه وزن هستند، معمولا از طرف دوستان یا برخی از افراد نا آگاه به گرفتن رژیم های کم کربوهیدرات و کم کالری دعوت شوند و همین مسئله باعث بروز مشکلات شدید تری در این افراد میگردد.