سالمندان، کارآگاهان در برابر تبلیغات گمراه کننده Medicare Advantage


پس از سرکوب بی‌سابقه تبلیغات گمراه‌کننده توسط بیمه‌گرانی که طرح‌های دارویی و مزیت مدیکر خصوصی را می‌فروشند، دولت بایدن امیدوار است که از یک سلاح ویژه برای اطمینان از پیروی شرکت‌ها از قوانین جدید استفاده کند: آن سلاح شما هستید.

مقامات مراکز خدمات مدیکر و مدیکید (CMS) از سالمندان و سایر اعضای جامعه خواسته اند تا با گزارش تاکتیک های فروش فریبنده به خط انعام 24 ساعته، 800-MEDICARE، کارآگاهان کلاهبرداری باشند.

محصولات مشکوک شامل کارت‌پستال‌هایی هستند که شبیه کارت‌های دولتی طراحی شده‌اند و تبلیغات تلویزیونی افراد مشهور که مزایا و نرخ‌های پایین را نوید می‌دهند که فقط برای برخی از افراد در برخی شهرستان‌ها در دسترس است.

قوانین جدید که از 30 سپتامبر اجرا می شود، بیان می کند که بیمه گذاران می توانند در تبلیغات و سایر مواد تبلیغاتی و در طول فرآیند ثبت نام بیان کنند.

کمپین‌های تبلیغاتی بیمه‌گران هر پاییز آغاز می‌شود، زمانی که سالمندان می‌توانند بیمه‌نامه‌هایی را که از اول ژانویه شروع می‌شود، خریداری کنند. افراد دارای پوشش سنتی Medicare می‌توانند یک طرح داروی تجویزی را اضافه یا تغییر دهند یا در طرح مزیت Medicare ثبت نام کنند که پوشش پزشکی و دارویی را ترکیب می‌کند.

اگرچه طرح‌های مزیت خصوصی مزایای بیشتری را ارائه می‌دهند که در Medicare سنتی موجود نیست، برخی از خدمات نیاز به مجوز قبلی دارند و ذینفعان محدود به شبکه‌ای از ارائه‌دهندگان سلامت هستند که می‌توانند در هر زمان تغییر کنند.

ذینفعان Medicare سنتی می توانند به هر ارائه دهنده ای مراجعه کنند. فصل ثبت نام آزاد در 7 دسامبر به پایان می رسد.

طرح‌های Medicare Advantage که از برخی خطوط عبور می‌کنند، تنها دلیلی نیست که مراقب کلاهبرداری تجاری باشید. اطلاعات دقیق طرح می تواند به جلوگیری از مشکلات ثبت نام کمک کند.

اگرچه بیمه‌گران و متخصصان ارشد وکالت عموماً از استانداردهای جدید حقیقت در تبلیغات استقبال کرده‌اند، اما رعایت آن چالش بزرگی است.

سمانتی بروکس، یک مددکار اجتماعی و مدافع ارشد در شمال شرقی اوهایو، گفت که انتظار از ذینفعان برای کنترل زمین های فروش بیمه گذاران، درخواست بیش از حد است. او تقریباً دو دهه است که به ذینفعان مدیکر کمک می کند تا گزینه های خود را تجزیه و تحلیل کنند. او گفت: “من فکر نمی کنم که اعضا باید به عنوان افسر پلیس عمل کنند.”

انتخاب طرح مزیت مدیکر می تواند بسیار دشوار باشد. به عنوان مثال، در اوهایو، 224 و 21 طرح دارویی برای انتخاب وجود دارد که از سال آینده اجرایی خواهند شد. واجد شرایط بودن و مزایا بر اساس شهرستان متفاوت است.

بروکس گفت: “CMS باید به نحوه آموزش مردم نگاه کند تا وقتی در مورد خدمات تلویزیونی می شنوند، بفهمند که این یک تبلیغ تبلیغاتی است و لزوماً مزیتی نیست که می توانند استفاده کنند.” “اگر آنها متوجه نباشند که این تبلیغات ممکن است تقلبی باشد، آنگاه نمی دانند که آنها را گزارش کنند.”

مینا سشمانی، مدیر مدیکر در CMS به طور کتبی به اخبار سلامت KFF گفت که این آژانس برای کمک به بهبود خدمات به ذینفعان متکی است. او گفت: “صدای مردمی که ما به آنها خدمت می کنیم، برنامه های ما را قوی تر می کند.”

شکایات از سوی ذینفعان انگیزه مداخله دولت بود. او افزود: «به همین دلیل است که پس از گوش دادن به جامعه خود، گام‌های جدیدی برای محافظت از افراد دارای Medicare در برابر بازاریابی گیج‌کننده و بالقوه گمراه‌کننده برمی‌داریم».

اگرچه حدود 31 میلیون نفر از 65 میلیون نفر دارای Medicare در Medicare Advantage ثبت نام کرده اند، این تعداد زیادی از افراد ممکن است برای مدیریت سونامی تلویزیون، رادیو، اینترنت و تبلیغات چاپی که به صندوق پستی می رسد کافی نباشد.

بر اساس تجزیه و تحلیل KFF، سال گذشته بیش از 9500 آگهی روزانه در طول دوره بازاریابی برنامه 9 هفته ای وجود داشت. بیش از 94 درصد از تبلیغات تلویزیونی توسط بیمه‌گران، کارگزاران و شرکت‌های بازاریابی حمایت می‌شوند، در حالی که تنها 3 درصد از طرف دولت فدرال برنامه سنتی مدیکر را تبلیغ می‌کنند.

به گفته محققان، در طول یک ساعت پخش اخبار کلیولند در ماه دسامبر، بینندگان 9 تبلیغ Advantage را مشاهده کردند.

برای اولین بار، CMS در سال جاری از شرکت های بیمه و بازاریابی خواست که تبلیغات تلویزیونی Medicare Advantage خود را برای اطمینان از رعایت قوانین جدید ارسال کنند.

بر اساس گزارش رسانه ها، بین 1 می تا 30 سپتامبر، مقامات 1700 آگهی را بررسی کردند و بیش از 300 آگهی را به عنوان گمراه کننده رد کردند. 192 آگهی دیگر، از مجموع 250 آگهی، از شرکت های بازاریابی نیز رد شد. این آژانس فاش نکرد که آیا سایر رسانه ها مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته اند یا خیر.

محدودیت‌های جدید برای فروشندگان نیز اعمال می‌شود، چه در تبلیغات، مطالب نوشتاری و چه در گفتگوی حضوری.

بر اساس یک قانون اساسی جدید، فروشنده باید توضیح دهد که چگونه طرح جدید با بیمه درمانی فعلی یک فرد متفاوت است قبل از اینکه بتوان تغییری ایجاد کرد.

شاون سویندل، ناظر داوطلب برنامه کمک بیمه سلامت ایالتی در 12 شهرستان مرکزی در شرق ایالت، گفت که این اطلاعات می توانست به یک زن ایندیانا کمک کند که پوشش داروهای تجویزی را از دست داده است، که بیش از 2000 دلار در ماه هزینه دارد.

نماینده ای این زن را در طرح مزیت مدیکر ثبت نام کرد بدون اینکه به او بگوید که این طرح شامل پوشش دارویی نمی شود زیرا هدف این طرح جانبازانی است که می توانند این پوشش را از طریق وزارت امور کهنه سربازان به جای مدیکر دریافت کنند. سویندل افزود که این زن کهنه سرباز نیست.

Emily Whicheloe، مدیر آموزش سازمان، گفت: در نیویورک، مرکز حقوق مدیکر شکایتی از مردی دریافت کرد که به سادگی می خواست برای یک کارت نقدی پیش پرداخت برای خرید داروهای بدون نسخه ثبت نام کند. او نمی‌دانست که فروشنده او را در طرح جدید Medicare Advantage که کارت را ارائه می‌کرد، ثبت‌نام می‌کند. Whicheloe با درخواست از CMS برای بازگشت به طرح مزیت قبلی خود، این خطا را برطرف کرد.

کارت‌های نقدی بخشی از مجموعه گیج‌کننده مزایای غیرپزشکی اضافی هستند که توسط برنامه‌های Medicare Advantage ارائه می‌شوند، همراه با حمل‌ونقل تا قرار ملاقات با پزشک، وعده‌های غذایی تحویل‌شده در خانه، و پول برای خدمات آب و برق، مواد غذایی، و حتی لوازم حیوانات خانگی. طبق CMS، سال گذشته، برنامه ها به طور متوسط ​​23 مزیت اضافی ارائه کردند. با این حال، برخی از شرکت های بیمه به آژانس گفته اند که تنها درصد کمی از بیماران از آنها استفاده می کنند، اگرچه استفاده واقعی گزارش نشده است.

در این ماه، CMS قوانین Advantage اضافی را برای سال 2025 پیشنهاد کرد، از جمله قوانینی که بیمه‌گران را ملزم می‌کند تا به ثبت‌نام‌کنندگان خود درباره خدمات موجودی که هنوز استفاده نکرده‌اند، اطلاع دهند. مقامات در یک برگه اطلاعاتی می گویند که یادآوری ها “تضمین می کند که سرمایه گذاری کلان فدرال دلارهای مالیات دهندگان در این مزایا واقعاً به ذینفعان می رسد و در درجه اول به عنوان یک ترفند بازاریابی استفاده نمی شود.”

ثبت نام کنندگان Medicare Advantage معمولاً در تمام طول سال در برنامه های خود قفل می مانند، به استثنای موارد نادر، مانند خروج از منطقه خدمات یا برنامه ورشکستگی.

اما دو سال پیش، CMS یک دریچه فرار اضافه کرد: افراد می توانند برنامه ای را که در آن ثبت نام کرده اند بر اساس اطلاعات گمراه کننده یا نادرست ترک کنند، یا اگر متوجه شوند که مزایای وعده داده شده وجود ندارد یا نمی توانند ارائه دهندگان خود را ببینند. این استثنا همچنین زمانی اعمال می‌شود که نمایندگان طرح‌های بی‌وجدان اطلاعات را پنهان کرده و افراد را بدون رضایت آنها در یک خط‌مشی Advantage ثبت نام کنند.

یک قانون جدید دیگر، که باید از ناموجه شدن ثبت نام جلوگیری کند، برنامه هایی را از ترویج مزایایی که در جایی که ثبت نام کننده بالقوه زندگی می کند در دسترس نیست، منع می کند. به گفته ویکی دوفرن، مدیر ایالتی این برنامه، وعده های توخالی به منبع فزاینده شکایات مشتریان برنامه اطلاعات بیمه سلامت سالمندان لوئیزیانا تبدیل شده است. “آنها قرار بود همه این گزینه ها و این موارد اضافی را داشته باشند، و زمانی که زمانش برسد، آنها هیچ گزینه و هیچ چیز اضافی ندارند، اما فروشنده جلو رفت و آنها را برای طرح ثبت نام کرد.”

بنابراین انتظار داشته باشید که در آگهی‌ها و نامه‌های پستی مانند این نامه ناخواسته که یک طرح مزیت مدیکر Aetna برای یک زن نیویورکی ارسال کرده است، سلب مسئولیت بیشتری مشاهده کنید: هشداری که با چاپ دقیق ارائه می‌شود، می‌گوید: «ویژگی‌های طرح و در دسترس بودن ممکن است بسته به منطقه خدمات متفاوت باشد». با اشاره به لیست داروهای تحت پوشش ادامه می‌دهد: «شبکه فرمولاسیون و/یا داروخانه می‌تواند در هر زمان تغییر کند. “در صورت لزوم اطلاعیه دریافت خواهید کرد.”

با این حال، قوانین همچنان به بیمه‌گران اجازه می‌دهند تا در مورد رتبه‌بندی CMS خود ببالند – پنج ستاره حداکثر است – حتی اگر عملکرد طرح ذکر شده در یک آگهی یا نمایش داده شده در وب‌سایت دولت برای یافتن برنامه‌های مدیکر را منعکس نکنند.

لورا اسکوپک، محقق موسسه Urban و همکار، گفت: “هیچ راهی برای مصرف کنندگان وجود ندارد که بدانند رتبه بندی ستاره با چه دقتی منعکس کننده طراحی برنامه خاص، شبکه ارائه دهنده خاص یا هر جنبه خاص دیگری از یک سیاست در شهرستان آنها است.” یک مطالعه اخیر در مورد سیستم رتبه بندی نوشته است.

و از آنجایی که داده‌های رتبه‌بندی می‌تواند بیش از یک سال باشد و برنامه‌ها هر سال تغییر می‌کنند، آن‌هایی که امسال منتشر می‌شوند برای برنامه‌های ۲۰۲۴ که حتی شروع نشده‌اند، علی‌رغم ادعاهای خلاف، اعمال نمی‌شوند.

چگونه می توان مزیت های گمراه کننده مدیکر و طرح های فروش دارو را تشخیص داد (و چه باید کرد در مورد آنها)

مراکز خدمات مدیکر و مدیکید قوانین جدیدی دارند که تبلیغات فریبنده یا نادرست و ترویج مزیت مدیکر و طرح های دارویی را سرکوب می کند. شما باید مراقب هشدارهایی باشید که:

  • مزایای پیشنهادی برای همه کسانی که ثبت نام می کنند زمانی که فقط برخی از افراد واجد شرایط هستند در دسترس است.
  • مزایایی را که در منطقه خدماتی که در آن تبلیغ می شوند در دسترس نیستند فهرست کنید.
  • از حروف برتر مانند «بیشترین» یا «بهترین» استفاده کنید، مگر اینکه این داده ها توسط داده های سال جاری یا سال قبل پشتیبانی شوند.
  • این سازمان ادعا می کند که پس انداز غیرواقعی مانند 9600 دلار پس انداز دارویی که فقط در شرایط استثنایی اعمال می شود.
  • در مورد پوشش بدون نام بردن از طرح صحبت کنید.
  • نام رسمی مدیکر، کارت عضویت یا آرم را بدون تایید CMS نمایش می دهد.
  • در مورد سایر محصولات غیرمجاز با یکی از اعضای طرح مزیت یا دارو تماس می گیرد.
  • وانمود کنید که از برنامه مدیکر اداره شده توسط دولت هستید، که تماس های فروش ناخواسته با ذینفعان برقرار نمی کند.

اگر فکر می‌کنید یک کسب‌وکار قوانین جدید را نقض می‌کند، با CMS با شماره 800-MEDICARE، خط تلفن 24 ساعته اطلاعات تماس بگیرید. اگر فکر می‌کنید طرحی را بر اساس اطلاعات نادرست انتخاب کرده‌اید و می‌خواهید برنامه‌ها را تغییر دهید، با CMS یا برنامه کمک بیمه سلامت دولتی خود تماس بگیرید: http://www.shiphelp.org یا 877-839-2675. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه محافظت از خود در برابر تخلفات بازاریابی، به http://www.shiphelp.org/about-medicare/blog/protecting-yourself-marketing-violations مراجعه کنید.

مطالب مرتبط

تماس با ما ارسال یک نکته داستان