در تلاش برای زنده ماندن، اولین بیمارستان های روستایی برای زندگی جدید فدرال صف آرایی کردند


درست در خارج از مسیر تاریخی ایالات متحده 66 در شرق نیومکزیکو، یک بیمارستان 10 تختخوابی برای چندین دهه مراقبت های اضطراری را برای جریان ثابت افرادی که در تصادفات اتومبیل و تصادفات دامداری مجروح شده اند ارائه می دهد.

همچنین به عنوان یک گزینه نزدیک به خانه برای بیماران گاه به گاه شبانه، معمولاً ساکنان مسن تر مبتلا به ذات الریه یا ناراحتی قلبی عمل می کند. این تنها بیمارستان برای بیش از 4500 نفر است که در پهنه ای به وسعت 3000 مایل مربع از دشت ها و دریاچه های مرتفع در شرق آلبوکرکی زندگی می کنند.

کریستینا کامپوس، مدیر بیمارستان شهرستان گوادالوپ در سانتا روزا، گفت: “ما می خواهیم تسهیلاتی باشیم که جان ها را نجات می دهد.” او گفت که رهبران آن تمایلی به رشد یا تبدیل شدن به یک تجارت بزرگ و سودآور ندارند.

اما حتی با مالیات برای کمک به حمایت از پایگاه پزشکی، این مرکز در شش ماه گذشته بیش از یک میلیون دلار از دست داد، کامپوس گفت: «سال‌ها، ما به نوعی مرگ خودمان را پیش‌بینی می‌کردیم و دعا می‌کردیم که برنامه‌ای بیاید. همراه ما باشد و ما را پایدار کند.»

گوادالوپ یکی از اولین کشورهایی است که فرآیند تبدیل به یک بیمارستان اورژانس روستایی را آغاز کرده است. این نامگذاری به عنوان بخشی از اولین برنامه پرداخت فدرال جدید که توسط مراکز خدمات مدیکر و مدیکید برای ارائه دهندگان روستایی در 25 سال راه اندازی شد، ایجاد شد. و اگرچه انتظار نمی رود که این راه حلی دائمی برای فشارهایی باشد که با آن مواجه هستند، اما سیاست گذاران و متصدیان بیمارستان ها به طور یکسان امیدوارند که خونریزی مالی را که همچنان بیمارستان های آن جوامع را بسته است، کند کند.

بیش از 140 بیمارستان روستایی در سراسر کشور از سال 2010 بسته شده اند و ناظران سیاست های بهداشتی مطمئن نیستند که چه تعداد از بیش از 1700 تسهیلات روستایی واجد شرایط برای تعیین جدید اعمال خواهند شد. مقامات CMS اواخر ماه گذشته گفتند که هفت نفر قبلاً درخواست داده اند. دکتر لی فلیشر، مدیر مرکز استانداردهای بالینی و کیفیت در CMS، گفت که مدت زمان بررسی برنامه ها متفاوت است. این آژانس از ارائه نام یا مکان بیمارستان هایی که به دنبال این نام بودند، خودداری کرد.

تسهیلاتی که تبدیل می‌شوند در ازای کنار گذاشتن تخت‌های گران قیمت بستری خود و تمرکز صرفاً بر مراقبت‌های اورژانسی و سرپایی، 5 درصد افزایش در پرداخت‌های Medicare و همچنین پرداخت هزینه تسهیلات سالانه حدود 3.2 میلیون دلار دریافت خواهند کرد. بیمارستان‌های روستایی با بیش از 50 تخت که پس از تصویب قانون در 27 دسامبر 2020 بسته شده‌اند، در صورت بازگشایی واجد شرایط درخواست برای مدل پرداخت جدید هستند.

دکتر پائولا چاترجی، استادیار دانشکده پزشکی پرلمن دانشگاه پنسیلوانیا، گفت: برنامه جدید “برای اولین باری که می‌گوییم، شاید بتوانیم تخت‌ها را برداریم، به من ضربه می‌زند.” طبق تحقیقات اخیر Chatterjee، ویزیت های سرپایی و اورژانسی در حال حاضر حدود 66 درصد از پرداخت های Medicare برای بیمارستان های روستایی را تشکیل می دهد که واجد شرایط تبدیل هستند.

با این حال، او متوجه شد که بسیاری احتمالاً نیاز به افزایش برخی خدمات سرپایی، مانند مراقبت از راه دور و مصرف مواد دارند. او گفت که حتی در آن صورت نیز ممکن است مدل پرداخت نتواند “فشارهای اساسی” جمعیت رو به کاهش، پیری و بیمار را که ارائه مراقبت در مناطق روستایی آمریکا را دشوار می کند، تغییر دهد.

چاترجی گفت: «این شبیه چیدمان مجدد صندلی های عرشه کشتی تایتانیک است.

جانیس والترز، مدیر اجرایی برنامه‌های مرکز طراحی مجدد بهداشت روستایی، که دارای کمک مالی فدرال برای ارائه کمک‌های فنی به تسهیلات علاقه‌مند به تبدیل شدن است، گفت که بیش از 50 بیمارستان و سازمان‌های دیگر به تعیین اورژانس روستایی ابراز علاقه کرده‌اند.

والترز گفت: اکثر بیمارستان ها “هنوز در تلاشند تا بفهمند که آیا ریاضیات کار می کند؟”

آنهایی که فوراً علاقه نشان می دهند بسیار کوچک هستند، با سه یا کمتر بیمار در هر روز شبانه روز، و، به طور کلی، مدت ها پیش برای صرفه جویی در هزینه ها، مراقبت های زایمان را رها کردند. براک اسلاباچ، مدیر عملیات انجمن ملی بهداشت روستایی، گفت: قانون فدرال برای کمک به بیمارستان های بزرگتر روستایی با اقامت شبانه بیشتر باید اصلاح شود.

اسلاچ گفت: «فعلا کافی است. اما آیا برای دراز مدت کافی خواهد بود؟ من اینطور فکر نمی کنم.» اولویت‌های اصلی این گروه شامل افزودن توانایی بیمارستان‌ها برای شرکت در برنامه تخفیف داروی فدرال و امکان اقامت طولانی‌تر بیماران است.

در Stillwater Medical در اوکلاهاما، مدیر ارشد اداری استیون تیلور گفت که این تغییر برای دو بیمارستان کوچکتر سیستم که “از نظر مالی با مشکل مواجه شده اند” منطقی است. او گفت که پایگاه کوچک سیستم بهداشت منطقه ای در پری، که به ندرت بیش از دو بیمار بستری در روز دارد، قبلاً درخواستی را ثبت کرده است، و مرکز آن در بلک ول احتمالاً به زودی این کار را انجام خواهد داد.

او گفت که حفظ خدمات اضطراری “مهمترین چیز” برای جوامع کوچک است. مدل جدید به یک بخش اورژانس 24 ساعته و یک پزشک در حال تماس نیاز دارد. همچنین میانگین مدت اقامت بیمار را 24 ساعت محدود می کند – که به گفته تیلور مشکلی نیست. او گفت که ممکن است یک بیمار به مدت 12 ساعت برای درد قفسه سینه نیاز داشته باشد در حالی که بیمار دیگر مبتلا به ذات الریه ممکن است به مدت 36 ساعت نیاز داشته باشد، اما به طور متوسط ​​در طول سال کمتر از 24 ساعت خواهد بود.

به علاوه، او گفت، هرکسی که به مراقبت های شدیدتر نیاز دارد می تواند به بیمارستان منطقه ای خود در استیل واتر منتقل شود. اوکلاهاما، مانند سایر ایالت‌ها، در تلاش است تا قوانین ایالتی برای صدور مجوز یا مقررات را به‌روزرسانی کند تا اطمینان حاصل شود که بیمارستان‌ها می‌توانند به سرعت با نام اورژانس روستایی اعتبار بگیرند.

جان هندرسون، رئیس و مدیر اجرایی سازمان بیمارستان های روستایی و اجتماعی تگزاس، با سایر سخنرانان در کنفرانس سیاست گذاری انجمن ملی بهداشت روستایی در ماه فوریه در واشنگتن دی سی موافقت کرد که قانون جدید “می تواند یک دریچه تسکین دهنده” برای بیمارستان های روستایی بسیار کوچک باشد. او گفت. یک مرکز دو تخته در کراسبیتون در اوایل همان روز برای هندرسون تأیید کرد که این اولین مورد در تگزاس است که برای مکانیسم پرداخت جدید تأیید شده است.

هندرسون گفت که چندین بیمارستان دیگر از 158 بیمارستان روستایی این ایالت را می‌شناسد که درخواست داده‌اند یا قبلاً درخواست داده‌اند، و دیگران نیز در حال بررسی آن هستند: “اینها افرادی هستند که به تازگی ادامه دارند.”

دکتر دنیس براون، مدیر عامل ارائه دهنده مراقبت مجازی Fident، از ردیف اول در طول ارائه هندرسون صحبت کرد. شرکت او از سلامت از راه دور استفاده می کند تا پزشکان و سایر پزشکان بتوانند به طور مجازی با چندین بیمارستان در ایالت های مختلف کار کنند. براون گفت که نگران است بیمارستان هایی که تبدیل می شوند آمبولانس کافی برای حمل و نقل یا مکانی برای ارسال بیماران بیمار نداشته باشند، به خصوص اگر آنها بخشی از یک سیستم بهداشتی بزرگتر نباشند.

سرها در سراسر اتاق شلوغ شروع به تکان دادن کردند. بسیاری از بیمارستان‌های روستایی به هر تختی که در بدترین وضعیت همه‌گیری کووید-19 داشتند نیاز داشتند، و کنار گذاشتن این تخت‌ها اکنون غیرعادی به نظر می‌رسد.

براون گفت که همان بیمارستان های روستایی اغلب متوجه می شوند که مراکز بزرگتر از پذیرش بیماران خود که به مراقبت های تخصصی نیاز دارند خودداری می کنند.

“از کجا بدانم که می توانم تختخواب را برای کسی تضمین کنم؟” براون گفت و افزود که او ترجیح می دهد که بیمارستان های روستایی بیماران را برای مدت طولانی تری نگه دارند. او چگونه به اعضای نگران خانواده توضیح می دهد که عزیزشان «دو یا سه ساعت با خانه» فاصله دارد؟

KHN (خبر سلامت قیصر) یک اتاق خبر ملی است که روزنامه نگاری عمیقی در مورد مسائل بهداشتی تولید می کند. همراه با تجزیه و تحلیل سیاست و نظرسنجی، KHN یکی از سه برنامه عملیاتی اصلی در KFF (بنیاد خانواده قیصر) است. KFF یک سازمان غیرانتفاعی وقفی است که اطلاعات مربوط به مسائل بهداشتی را به ملت ارائه می دهد.

از مطالب ما استفاده کنید

این داستان را می توان به صورت رایگان بازنشر کرد (جزئیات).