رژیم لاغری سریع

Farro Pesto Pilaf Nutrition – Desiree Nielsen


من عاشق غلات کامل هستم – فکر می کنم آنها به عنوان منبعی از پروتئین گیاهی، فیبر مناسب روده و مواد معدنی انرژی زا در رژیم غذایی وگان به طور کامل نادیده گرفته شده اند. بنابراین من هیجان زده هستم که این فارو پلو مغذی را با پستوی مغزدار و کلم بروکلی خام خوشمزه به اشتراک بگذارم – ممکن است به غذای جانبی مورد علاقه جدید شما تبدیل شود!

یک چنگال در دست که یک کاسه فرا پلو در دست دارد

به عنوان یک متخصص تغذیه گیاهی، اینجا هستم تا به شما بگویم که همه گیاهان گیاهان خوبی هستند. می توانید به من اعتماد کنید…من کتابی نوشتم که چگونه گیاهان بیشتری بخوریم! با این حال، به نوعی، غلات کامل به اندازه سبزیجات، حبوبات یا حتی آجیل استرس ایجاد نمی کنند. اگر به دنبال دستور العمل های گیاهی سرشار از فیبر و پروتئین گیاهی هستید، باید غلات کامل بیشتری در بشقاب خود داشته باشید!

انواع مختلف فارو

بگذارید شما را با farro آشنا کنم، یک لوبیا باستانی (ما در مورد باستانی در سطح بین النهرین صحبت می کنیم) که در آشپزخانه های مدیترانه رایج است. چیزی که ما farro می نامیم در واقع farro medio است که به نام emmer نیز شناخته می شود که یکی از سه نوع مختلف farro است. همچنین farro piccolo (einkorn wheat AKA) و farro grande (املا AKA) وجود دارد..

Farro دارای طعمی غنی، آجیلی و بسیار رضایت بخش است، با جویدن دهان آبکی در هنگام پخت که باعث می شود احساس سیری کنید!

فارو سرشار از فیبر و پروتئین است و ۷ گرم در هر ۱۴ فنجان خشک دارد. از آنجا که فارو مربوط به گندم است، حاوی گلوتن است، بنابراین برای افراد مبتلا به بیماری سلیاک یا حساسیت به گلوتن غیر سلیاک خطرناک است. فارو هنوز از نظر FODMAP مورد ارزیابی قرار نگرفته است، اما بستگان وی املا و einkorn دارند، بنابراین احتمالاً می توان گفت که او دارای FODMAP نسبتاً بالایی است و باید در طول حذف FODMAP کم برای IBS از مصرف آن اجتناب کرد.

مواد لازم پستو پلو گندم

مواد لازم گندم پلو

این فارو پلو آسان نیاز دارد فقط ۱۰ ماده (این شامل نمک + فلفل است!) و حدود ۱۰ دقیقه تمرین عملی. بیشتر زمان دستور پخت فقط جوشاندن فرو روی اجاق است!

این مواد را در لیست خرید خود قرار دهید:

  • امیر
  • کلم بروکلی
  • گردو
  • ریحان تازه
  • سیر
  • لیمو
  • مخمر مواد غذایی
  • روغن زیتون اضافی
  • نمک + فلفل

اختیاری: نخود فرنگی منجمد

پستو کلم بروکلی با دست هم زدن در غذاساز

طرز تهیه پلو پلو با پستو (مرحله به مرحله)

این پلو سنتی نیست… خیلی ساده تره و دستت رو بلند نکن! پستو فرو پلو به جای سرخ کردن و جوشاندن مواد با هم جمع می شود فقط ۳ مرحله ساده:

  • فارو را در آب نمک فراوان بپزید تا نرم شود. اگر از نخود فرنگی استفاده می کنید، آنها را در ۲ دقیقه آخر پخت بریزید
  • پستو بروکلی را آماده کنید (حداقل برش لازم است!)
  • پستو را با فروی پخته شده مخلوط کرده، باقیمانده ریحان را اضافه کرده، مزه دار کرده و سرو کنید

فارو پلو نکات نگهداری + جایگزین

  • اگر farro ندارید، کاملاً می توانید جایگزین کردن توت گندم، گندم سیاه یا اینکورن، فقط زمان پخت را تماشا کنید.
  • بدون گلوتن؟ این پستو مخلوط با کینوآ پخته شده یا مقداری پاستا بدون گلوتن خوشمزه خواهد بود.
  • من دوست دارم فارو را مانند ماکارونی بپزم، زیرا به من کمک می کند تا زمانی که فرارو تمام شد، آب زیاد یا خیلی کم باقی نماند!
  • برای اضافه کردن کمی سبزی بیشتر به غذا، من دوست دارم در دو دقیقه آخر پخت نخود سبز اضافه کنم اما می توانید به راحتی آنها را حذف کنید – کلم بروکلی و ریحان خیلی سبز هستند!
  • این وارو پلو است به مدت ۳-۴ روز در یخچال و در بسته نگهداری می شود و باید تا یک ماه به خوبی یخ بزند (اگرچه هنوز مقدار کافی باقیمانده برای امتحان کردن دارم!)
  • با اضافه کردن آن به ماهیتابه نچسب روی حرارت متوسط ​​با کمی آب و کمی روغن گرم کنید تا در حین پخت خشک نشود.
  • من عاشق خوردن پستو فارو پلو به عنوان یک جایگزین تنبل برای پخت و پز هستم. این دستور ۲-۳ به عنوان یک دستور اصلی سبک سرو می شود!

این دستور العمل های دیگر با فیبر بالا را امتحان کنید

کاسه سفید فارو و نخود فرنگی با قاشق طلایی

فرارو پستو پلو

فارو پلو ساده و مغذی با کلم بروکلی و پستوی گردو یک غذای جانبی عالی با فیبر بالا یا یک جایگزین ریزوتو برای آن شب هایی است که می خواهید یک شام ساده و رضایت بخش داشته باشید!

سنجاق
دستگاه چاپ

امیر

  • ۱ فنجان لوبیا خشک فارو
  • ۱ قاشق کوچک نمک
  • ۱ فنجان نخود سبز منجمدو انتخاب من

پستو کلم بروکلی و گردو

  • ۲ فنجان ها گل کلم خام خرد شده
  • ۱ فنجان ریحان تازه سبکو تقسیم شده
  • ½ فنجان گردو
  • ۲ قاشق های بزرگ مخمر مواد غذایی
  • ۱ قاشق سوپخوری آب لیموی تازه
  • ۲ میخک سیرو پوست کنده
  • ¾ قاشق کوچک نمک
  • فلفل تازه
  • ۶ قاشق های بزرگ روغن زیتون اضافی
  • یک قابلمه متوسط ​​را با آب پر کنید و روی حرارت قرار دهید تا بجوشد. نمک و فارو را اضافه کنید، سپس حرارت را کم کنید و درب آن را بپوشانید.

  • بجوشانید تا نرم و لطیف نشود – آل دنت! اگر از نخود فرنگی استفاده می کنید، دو دقیقه آخر پخت را اضافه کنید. صاف کنید و کنار بگذارید.

  • در همین حین، کلم بروکلی و گردو را در غذاساز مخلوط کنید تا ریز خرد شود. سپس ½ فنجان ریحان، مخمر مغذی، آبلیمو، سیر و نمک را اضافه کرده و هم بزنید. با روشن بودن موتور شروع به پاشیدن روغن زیتون کنید تا قوام نخود غلیظ شود.

  • بچشید و نمک + فلفل را به سلیقه خود تنظیم کنید.

  • در قابلمه یا ظرف سرو، پستو را به فاروی پخته شده (و نخود فرنگی) اضافه کنید. باقیمانده ریحان را به ورقه های نازک برش دهید و روی آن بپاشید. خدمت.

پستو باید نسبتاً ضخیم باشد تا از تجمع مایع اضافی در فارو جلوگیری شود. با این حال، اگر می خواهید از این پستوی بسیار خوشمزه وگان همراه با پاستا یا به عنوان اسپری استفاده کنید، می توانید آن را با روغن یا آب بیشتر رقیق کنید (آب پخت ماکارونی هم جواب می دهد!) به غلظت دلخواه خود.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر