Bbq Chicken Enchilada Crepe – Roald Me


اگرچه این دستور غذا در دسته بندی شام فهرست شده است، اما کرپ های این دستور غذا در مورد آن چیزی برای گفتن دارند. این به یکی از دستور العمل های صبحانه و ناهار مورد علاقه من تبدیل شده است. من عاشق این هستم که چگونه می توانم از کرپ ها شیرینی دریافت کنم، اما از مرغ کبابی نیز پروتئین کافی دریافت کنم. بشقاب عالی برای ناهار!

کرپ BBQ Chicken Enchilada II

این انچیلاداهای کم کربوهیدرات با طراوت، شیرین و پخته شده اند! مطمئن شوید که مقداری سس اضافی از ته تابه بگیرید تا طعم آن را بچشید!

۸ وعده کرپ انچیلادا BBQ مرغ کتو به دست می آید

آماده سازی

گریل مرغ:

  • ۴ فنجان سینه مرغ بدون استخوان و پوست خرد شده
  • ۳/۴ قاشق چایخوری زیره
  • ۱/۲ قاشق چایخوری پودر سیر
  • ۱/۴ فنجان پیازچه
  • نمک و فلفل برای چشیدن
  • ۱۰ اونس سس انچیلادا قرمز
  • ۱/۲ فنجان سس باربیکیو کم کربوهیدرات
  • ۲ قاشق غذاخوری اب
  • ۲ فنجان پنیر چدار، خرد شده + تقسیم شده
  • ۲ قاشق غذاخوری گشنیز تازه، برای تزئین

کرپهای:

  • ۴ اونس پنیر خامه ای، آرام
  • ۴ قطعه بزرگ یک تخم مرغ
  • ۳/۴ فنجان آرد بادام
  • ۱/۴ فنجان شیر بادام شیرین نشده

اجرا

۱. تمام اجزا را اندازه گیری و آماده کنید. فر را با دمای ۳۷۵ درجه فارنهایت گرم کنید.

۲. کرپ را با مخلوط کردن همه مواد با هم در مخلوط کن درست کنید. هم بزنید تا یکدست و خوب مخلوط شوند.

۳. در یک تابه نچسب روی حرارت متوسط ​​رو به پایین، اسپری آشپزی را به اندازه ای اسپری کنید که کف تابه را بپوشاند. پس از گرم شدن، حدود ۱-۲ قاشق غذاخوری از مخلوط را اضافه کنید.

۴. تابه را حرکت دهید تا مخلوط در یک لایه نازک پخش شود. کرپ را بپزید تا لبه های آن کمی سفت شود و ته آن با کفگیر شل شود.

۵. طرف دیگر را برگردانید و بپزید تا قهوه ای طلایی روشن شود. این کار را تا زمانی که مخلوط تمام شود انجام دهید و سپس آن را کنار بگذارید.

۶. در یک کاسه، انچیلادا، سس BBQ و آب را اضافه کنید. خوب مخلوطش کنید و بزاریدش کنار.

۷. روی تخته برش، پیاز سبز و گشنیز را خرد کنید.

۸. در یک کاسه، مرغ رنده شده را با زیره، سیر، پیاز سبز، نمک و فلفل مزه دار کنید. هم بزنید تا خوب مخلوط شوند.

۹. نصف پنیر چدار رنده شده را به همراه مقداری سس به این مخلوط اضافه کنید. هم بزنید تا خوب مخلوط شوند.

۱۰. این پر کردن را به قسمت های مساوی در کاسه برش دهید.

۱۱. مقداری سس در ظرف پخت بریزید و آن را بیرون بگذارید.

۱۲. کرپ و قاشق را در قسمت های مساوی از مخلوط مرغ در یک طرف کرپ بریزید.

۱۳. کرپ را حلقه حلقه کنید و سمت آن را در جایی قرار دهید که کرپ با کف ظرف پخت پر شده با سس انچیلادا برخورد کند. این کار را با هر کرپ تکرار کنید. بقیه سس انچیلادا را روی کرپ بریزید و روی آن را با پنیر چدار ریز شده بریزید. روی ظرف را با فویل آلومینیومی بپوشانید و به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه در فر قرار دهید. فویل قالب را بردارید و به فر برگردانید تا پنیر کمی سرخ شود، حدود ۱-۲ دقیقه.

۱۴. با گشنیز تازه خرد شده تزئین کنید. بلافاصله سرو کنید و لذت ببرید!

این در مجموع ۸ وعده کرپ مرغ Keto BBQ Enchilada را تشکیل می دهد. هر وعده غذایی به وجود می آید ۴۱۱ کالری، ۲۵.۵ گرم چربی، ۶.۵ گرم کربوهیدرات خالص و ۳۶ گرم پروتئین.

خوراک کالری چربی کربوهیدرات ها اساسی کربوهیدرات خالص پروتئین
۴.۰۰ فنجان سینه مرغ بدون استخوان و بدون پوست ۹۲۴ ۲۰.۲ ۰ ۰ ۰ ۱۷۳.۶
۰.۷۵ قاشق چایخوری زیره سبز ۶ ۰.۳ ۰.۷ ۰.۲ ۰.۵ ۰.۳
پودر سیر ۰.۵۰ قاشق چایخوری ۵ ۰ ۱.۲ ۰.۱ ۱ ۰.۳
۰.۲۵ فنجان پیاز سبز ۸ ۰.۱ ۱.۸ ۰.۷ ۱.۲ ۰.۵
۰.۰۰ بدون نمک و فلفل ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰
۱۰.۰۰ اونس سس انچیلادا قرمز ۱۱۳ ۰ ۲۳.۵ ۴.۸ ۱۸.۷ ۴.۸
۰.۵۰ فنجان سس باربیکیو کم کربوهیدرات ۴۵ ۰ ۹.۱ ۰ ۹.۱ ۰
۲.۰۰ قاشق غذاخوری آب ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰
۲.۰۰ فنجان پنیر چدار ۹۹۰ ۸۱.۶ ۷.۶ ۰ ۷.۶ ۵۶
گشنیز تازه ۲.۰۰ قاشق غذاخوری ۰ ۰ ۰.۱ ۰.۱ ۰ ۰
۴.۰۰ اونس پنیر خامه ای ۳۸۸ ۳۸.۶ ۴.۷ ۰ ۴.۷ ۷
۴.۰۰ تخم مرغ بزرگ ۳۱۵ ۲۰.۹ ۱.۶ ۰ ۱.۶ ۲۷.۶
۰.۷۵ فنجان آرد بادام ۴۸۶ ۴۲ ۱۸.۵ ۱۰.۹ ۷.۶ ۱۷.۶
۰.۲۵ فنجان شیر بادام شیرین نشده ۷ ۰.۷ ۰.۳ ۰.۲ ۰.۱ ۰.۳
جمع کل ۳۲۸۸ ۲۰۴.۳ ۶۸.۹ ۱۶.۹ ۵۲ ۲۸۸
در هر وعده (/۸) ۴۱۱ ۲۵.۵ ۸.۶ ۲.۱ ۶.۵ ۳۶

کرپ انچیلادا با مرغ کباب

کرپ انچیلادا با مرغ کباب

آماده سازی

  • گریل مرغ:
  • ۴ فنجان سینه مرغ بدون استخوان، بدون پوست، خرد شده
  • ۳/۴ قاشق چایخوری زیره
  • ۱/۲ قاشق چایخوری پودر سیر
  • ۱/۴ فنجان پیاز سبز
  • نمک و فلفل برای چشیدن
  • ۱۰ اونس سس انچیلادا قرمز
  • ۱/۲ فنجان سس باربیکیو کم کربوهیدرات
  • ۲ قاشق غذاخوری آب
  • ۲ فنجان پنیر چدار رنده شده + تقسیم شده
  • ۲ قاشق غذاخوری گشنیز تازه برای تزئین
  • کرپهای:
  • ۴ اونس پنیر خامه ای نرم
  • ۴ عدد تخم مرغ بزرگ
  • ۳/۴ فنجان آرد بادام
  • ۱/۴ فنجان شیر بادام شیرین نشده

اجرا

  1. همه مواد را اندازه بگیرید و آماده کنید. فر را با دمای ۳۷۵ درجه فارنهایت گرم کنید.
  2. کرپ را با مخلوط کردن همه مواد با هم در مخلوط کن درست کنید. هم بزنید تا یکدست و خوب مخلوط شوند.
  3. در یک تابه نچسب روی حرارت متوسط ​​رو به پایین، آنقدر اسپری آشپزی بپاشید که کف تابه را بپوشاند. پس از گرم شدن، حدود ۱-۲ قاشق غذاخوری از مخلوط را اضافه کنید.
  4. تابه را حرکت دهید تا مخلوط در یک لایه نازک پخش شود. کرپ را بپزید تا لبه های آن کمی سفت شود و ته آن با کفگیر شل شود.
  5. طرف دیگر را برگردانید و بپزید تا رنگ قهوه ای طلایی روشن به دست آید. این کار را تا زمانی که مخلوط تمام شود انجام دهید و سپس آن را کنار بگذارید.
  6. در یک کاسه، سس انچیلادا، سس BBQ و آب را اضافه کنید. خوب مخلوطش کنید و بزاریدش کنار.
  7. پیاز سبز و گشنیز را روی تخته خرد کنید.
  8. در یک کاسه، مرغ خرد شده را با زیره، سیر، پیاز سبز، نمک و فلفل مزه دار کنید. هم بزنید تا خوب مخلوط شوند.
  9. نصف پنیر چدار رنده شده را به همراه مقداری سس به این مخلوط اضافه کنید. هم بزنید تا خوب مخلوط شوند.
  10. این پر کردن را به قسمت های مساوی در کاسه برش دهید.
  11. مقداری از سس را در ظرف پخت بریزید و آن را بیرون بگذارید.
  12. کرپ و قاشق را به قسمت های مساوی تقسیم شده مخلوط مرغ در یک طرف کرپ بریزید.
  13. کرپ را رول کنید و سمت کرپ را در جایی که کرپ با کف ظرف پخت پر شده با سس انچیلادا برخورد می کند، قرار دهید. این کار را با هر کرپ تکرار کنید. بقیه سس انچیلادا را روی کرپ بریزید و روی آن را با پنیر چدار ریز شده بریزید. روی ظرف را با فویل آلومینیومی بپوشانید و به مدت ۲۰ تا ۳۰ دقیقه در فر قرار دهید. فویل قالب را بردارید و به فر برگردانید تا پنیر کمی سرخ شود، حدود ۱-۲ دقیقه.
  14. با گشنیز تازه خرد شده تزئین کنید. بلافاصله سرو کنید و لذت ببرید!

یادداشت

این در مجموع ۸ وعده کرپ مرغ Keto BBQ Enchilada را تشکیل می دهد. هر وعده حاوی ۴۱۱ کالری، ۲۵.۵ گرم چربی، ۶.۵ گرم کربوهیدرات خالص و ۳۶ گرم پروتئین است.

۳.۱

https://www.ruled.me/bbq-chicken-crepe-enchiladas/

حق چاپ ۲۰۱۷ | خرد

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر