جلوگیری از افسردگی. – بوپر افسردگی و درس های زندگی را آموزش می دهد



چند بار چنین چیزی فکر کرده اید – “من بخاطر اینکه خواهرم مریض بود خوردم و شوکه شدم. من خوردم زیرا نوه ام آنفولانزا داشت و تمام شب بیدار بود. من سخت کار می کنم ، هیچ شغلی را ترک نمی کنم. من بعد از یک جلسه استرس زا بیرون رفت و چیزی را که می خواستم برای مقابله با استرس بخورد ، خورد. “این چیزی است که من آن را تفکر استرس می نامم…

نه تنها جالب است که وقتی استرس داریم ، به سمت غذاهایی می رویم که دوپامین را به مغز ما می فرستند. نه چندان زیاد برای غذایی که از ما حمایت می کند.

وقتی به دگرگونی مغز خود از گذشته نگاه می کنیم ، می توان دریافت که وقتی ما را به اینجا می رساند ، هنوز تغییر نکرده است و فقط آنچه را که برای ما بهترین است انتخاب می کند. زنده ماندن دیروز وحشتناک امروز بود.

خوردن محصولات تجاری بسیار خوب طعم غذاهای ناسالم را دارد. خوردن آنها هنگام استرس باعث ایجاد مشکل می شود.

همه استرس ها بد نیستند.

آیا برخی از اثرات استرس زا را می شناسید؟ ورزش کردن ، یادگیری زبان یا یادگیری نحوه ساخت موسیقی دشوار است. مبتدی بودن استرس زا است. واکنش های مغزی و ماده خاکستری افزایش می یابد.

استرس شدید می تواند زندگی شما را نجات دهد. ماشین به سمت شما حرکت می کند ، بدن شما درگیر دعوا می شود یا هواپیمایی آماده پاسخگویی به خطر. شما از سر راه می پرید. زندگی نجات می یابد. بدن ثابت می ماند.

افسردگی طولانی مدت یک مشکل است. او قاتل سلامتی و رویاها است.

افسردگی ناشی از اضطراب ، سرخوردگی ، تراژدی ، عزم و اراده و اندیشیدن در مورد نارسایی های زمان است.

اجداد ما احتمالاً مجبور نبودند با افسردگی بحث کنند. این یک کشف مدرن است. این نتیجه یک حمله یا پرواز مداوم به دلیل تصاویر یا افکاری است که ما در مورد به خطر انداختن زندگی خود داریم ، در حالی که هیچ خطر جسمی وجود ندارد. ما در خانه ای با AC و سیستم گرمایشی زندگی می کنیم. آب و غذا فراوان است. خوشبختی می تواند آسان باشد. آنچه ما برای آن تلاش می کنیم دیگر مخالفت فیزیکی نیست. همه چیز در سر ماست.

ترس

اگر دائماً نگران باشید ، ممکن است افسردگی داشته باشید.

اضطراب راه حلی ایجاد نمی کند یا نتیجه را به شکل مثبت تحت تأثیر قرار نمی دهد.

نگرانی ها چه چیزی را ارائه می دهند؟ اضطراب می تواند منجر به دید منفی نسبت به کاری که انجام می دهید ، شود.

به نظر می رسد عادت ذخیره مواد غذایی هنگام اضطراب ، مانند بستنی و شیرینی ، مرا خوشحال می کند. دوام چندانی ندارد.

من می گویم رژیم غذایی ضعیف در طولانی مدت شما را ناسالم نمی کند.

افسردگی مشکل را حل نمی کند و مشکلات جدیدی ایجاد می کند. خوشحالم که او مشکل را حل کرد ، اما در تجربه من ، او این کار را نکرد.

در اینجا سه ​​کاری که می توانید برای مقابله با استرس و اجتناب از عادات غذایی ناسالم انجام دهید وجود دارد.

شماره 1 باورهایی که باعث ایجاد استرس می شوند را حذف کنید.

  • بنویسید و بنویسید و افکار و نگرانی های خود را بنویسید.
  • آنچه را که باور دارید و هر روز به خودتان می گویید و ظاهر آن را تمرین کنید.
  • ایده های دیگر را لیست کنید و ببینید باور آنها چگونه خواهد بود.

# 2 باور به مزایای استرس مثبت را پرورش دهید. این به معنای انجام کاری دشوار است. ورزش کنید یا چیز جدیدی یاد بگیرید.

  • 5 عامل استرس را مشخص کنید – فعالیت هایی که می خواهید در آنها شرکت کنید ، دانستن این امر باعث رشد ، پیشرفت و کوچکتر شدن شما می شود.

شماره 3 ایجاد غذاهای محجوب برای تجربه عدم استرس.

  • اندیشه ها
  • در سوراخ راه بروید
  • وقت خود را با دوستان و خانواده بگذرانید.

استرس می تواند رویاهای شما را از بین ببرد و سلامت شما را از بین ببرد. امروز می توانید تغییرات کوچکی برای مدیریت استرس در زندگی خود ایجاد کنید.



دیدگاهتان را بنویسید