4 غذای قوی که می توانند قلب شما را بعد از 60 سالگی تقویت کنند


چه کسی از ما در حالی که فراموش کرده است به کاسه چربی بستنی یا دو عدد براونی شکلاتی نرسیده است؟ همه ما می دانیم که این دو چقدر می توانند احساس خوبی به ما بدهند.

اولین تفکرات لذت خالص ، خنک شدن بستنی روی زبان شما ، یا ریختن آب قهوه ای شکلاتی در دهان شما ، قلب شما را زنده می کند. نیروانا است.

مشکل این است که اگر بیش از حد انجام دهیم ، شادی را با ترکیبی از پشیمانی تجربه می کنیم. آنها می توانند کمر را ضخیم کرده و اعداد را به اندازه گیری اضافه کنند ، همه اینها برای چند لحظه سرگرم کننده است.

درک فوری علاقه از این محصولات از دو منبع. یکی این واقعیت است که مواد تشکیل دهنده یک بستنی خوب یا براونی تزئینی واقعاً خوشمزه هستند.

تحقیقات دیگری در حال حاضر شناخته شده است: شکر از هر نظر شبیه کوکائین یا هر داروی دیگری است! فکر نکنید ما آنها را دوست داریم!

خوشبختانه درک خوب زمان زیادی می برد و ما بیشتر از بستنی یا نان نمی سازیم. اما اگر روش بهتری برای حمایت از روح وجود داشت – راهی که شامل وزن ناخواسته و حتی بدتر از آن احساس گناه نمی شد ، چه می شد؟

به عنوان یک متخصص تغذیه ، من چند نکته دارم که مطمئناً روحیه شما را بالا می برد و بر باسن شما فرود نمی آید ، حتی اگر آنها را هر روز بخورید. در اینجا چهار مورد مورد علاقه من وجود دارد:

امگا 3

وقتی صحبت از امگا 3 می شود ، غذاهای دریایی بهترین انتخاب شما هستند. که شامل ماهی قزل آلا ، ساردین و ماهی خال مخالی آلاسکا می شود. مقداری زیتون و دانه کتان به آن اضافه کنید مطمئناً استراحت بیشتری خواهید داشت و مغز شما از شما تشکر خواهد کرد.

پروبیوتیک ها

باورنکردنی یا نامناسب ، کیفیت روده تأثیر مستقیمی بر تفکر دارد. خوردن غذاهای فرآوری شده ، غذاهای شیرین یا مصرف آنتی بیوتیک ها همه بر کیفیت و حجم روده شما تأثیر می گذارد. از آنجا که بیشتر سروتونین شما در معده تولید می شود ، برای داشتن حال خوب باید گلهای خوبی داشته باشید.

صبحانه

آیا هر روز صبحانه می خورید؟ اگر در ابتدای روز به خودتان غذا ندهید نمی توانید انتظار قدرت داشته باشید. لطفاً صبحانه را با پروتئین خوب از تخم مرغ های علفی بخورید و مقداری سبزی و قارچ برای تقویت بدن خود بریزید.

ویتامین دی

ویتامین D به عنوان ویتامین ضد آفتاب شناخته می شود ، اما به اندازه کافی از ضد آفتاب استفاده نمی کنید! از غذاهای مغذی (Metagenics یکی هستند) استفاده کنید ، ماهی قزل آلا ، زرده تخم مرغ و نوشیدنی های انرژی زا مصرف کنید.

مهمتر: شما نمی توانید کلسیم کافی از ویتامین D را در بدن خود جذب کنید. اگر می خواهید از بیماری استخوان جلوگیری کنید ، به ویتامین D نیاز دارید.

امیدوارم وقتی کمی آبی احساس کردید این اطلاعات را امتحان کنید. با افزایش سن ، مهمتر این است که چه چیزی را در بدن خود قرار می دهید. هضم غذا کمی کندتر می شود و یک رژیم غذایی سالم که با شما موافق باشد بهترین دارو را برای سالم ماندن ، قوی و شاد ایجاد می کند.

کتاب من، غذاهایی که می توانند این کار را برای شما انجام دهند – گام های آسان برای تغذیه سالم برای همیشه ، یک داستان آسان برای خواندن است که داستان غذا برای سلامتی را بیان می کند. این شامل محصولات و غذاهای مارک دار است که به آسانی آماده می شوند و به قلب می رسند ، ایمنی بدن را بهبود می بخشند و به طور دائم در مراحل شما بهار می دهند. امیدوارم تشخیص دهید

آیا تا به حال متوجه شده اید که غذاهای خاصی بر روحیه شما تأثیر می گذارد؟ آیا شما را بلند می کنند یا پایین می آورند؟ بسته به جایی که آن را خریداری می کنم ، یک پیتزا می تواند باعث شود من بخواهم بلافاصله بخوابم. چه می گویید؟ لطفا به بحث بپیوندید