۳ ایده ادویه کدو تنبل سالم برای صبحانه



برای حفظ سطح انرژی در این فصل، این ۳ ایده را برای صبحانه کدو تنبل سالم امتحان کنید!

می دانم، می دانم… چاشنی کدو حلوایی دیگر سرد نیست. اما به عنوان یک هزاره پایه، در DNA من است که هر زمان که درجه حرارت بالا باشد، هوس PSL می کنم. به زیر ۸۰ درجه فارنهایت می رسد (من در فلوریدا زندگی می کنم، من را مسخره نکنید!)

اکثر اقلام با تم ادویه کدو تنبل خریداری شده مملو از شکر اضافه شده، فیبر کم و پروتئین زیادی ندارند.

غلات کدو تنبل، ادویه، گرانولا و میله های انرژی زا نیستند. مطمئناً طعم خوبی دارد اما یک کاسه مغز کدو تنبل با شیر بادام ۲۷ دقیقه من را سیر نگه می دارد، نمی دانم؟

سپس انباری را برای شکر بیشتر تمیز می کنم.

درعوض، یکی از این سه دستور العمل صبحانه ادویه کدو تنبل خانگی سالم را برای قند کمتر، پروتئین بیشتر و تغذیه اضافی امتحان کنید!

شکلات کدو تنبل جو دوسر شبانه (وگان، بدون گلوتن)

طعم کیک میده!

در یک ظرف مزون یا ظرف دربسته، ۱ پیمانه پودر پروتئین فورم شکلات وگان پاور پرو را با ۲ قاشق غذاخوری پوره کدو تنبل، ۱/۲ فنجان جوی کهنه، ۳/۴-۱ فنجان شیر دلخواه، ۱/۲ قاشق غذاخوری دارچین و ۱ قاشق چایخوری ادویه کدو تنبل.

یک شب در یخچال بگذارید و ۱ تا ۲ قاشق غذاخوری نارگیل خرد شده و/یا گردوی برشته شده را اضافه کنید. گرم یا سرد بخورید.

انتخاب من: ۱ قاشق چایخوری قهوه فوری را به لاته جو دو سر کدو حلوایی اضافه کنید.

توصیه: من توصیه می کنم پودر کلاژن تورن را در یک قاشق برای حمایت از پوست و موی سالم استفاده کنید.

پارفی کدو تنبل (گیاهی)

در لیوان شراب سرو کنید چون #فانتزی است

در ته یک لیوان شفاف، ۱/۴ فنجان ماست یونانی کامل یا ۲ درصد وانیلی (من Chobani Zero یا Chobani Complete را توصیه می کنم) اضافه کنید. یک لایه نازک از سس کدو تنبل و سیب را روی ماست بمالید. من آن را در Sprouts فصلی می‌دانم، و فکر می‌کنم دستور العمل‌های آسان زیادی مانند این در اینترنت وجود دارد. اگر از ابتدا آن را درست می کنید، حتما از سس سیب شیرین نشده استفاده کنید!

سپس یک لایه گرانولا ادویه کدو تنبل اضافه کنید (دستور العمل در اینجا). شما همچنین می توانید گرانولا بخرید – من خالص الیزابت را دوست دارم اما برای گزینه ای بدون شکر، غلات Ezekiel را امتحان کنید.

یک لایه دیگر از ماست و سپس یک لایه دیگر سس سیب کدو حلوایی اضافه کنید. با افزودن چند فندق برشته شده خرد شده و/یا مقدار بیشتری گرانولای کم شکر آن را تمام کنید.

توصیه: این دستور غذا را بدون گلوتن با گرانولای بدون گلوتن یا وگان با ماست نارگیل درست کنید.

پنیر کدو حلوایی روی نان تست (گیاهی)

می دانم که ممکن است دلم برای بعضی از شما تنگ شود، اما به طرز شگفت انگیزی خوشمزه و رضایت بخش است!

۱ فنجان پنیر گود کالچر ۲% را با ۲ قاشق غذاخوری پوره کدو تنبل و ۱/۲ قاشق غذاخوری دارچین ترکیب کنید. روی نان تست جوانه زده کرن بری برداشت Trader Joe بمالید و روی آن گردوی خرد شده را روی آن قرار دهید.

توصیه: Trader Joe در نزدیکی شما نیست؟ هر نان دانه ای که جوانه زده باشد جواب می دهد، یا چیزکیک کدو تنبل خود را روی یک وافل قدرت کیک Kodiak امتحان کنید.

دستور العمل های بیشتر پاییز:

کیت ریچاردسون یک متخصص تغذیه در اورلاندو، فلوریدا است. او در یک مطب خصوصی به نام آگاهی از تغذیه شریک است، جایی که به افرادی که از رژیم یویو دلسرد شده کمک می کند تا با استفاده از آموزش تغذیه ۱:۱ به اهداف سلامتی خود برسند. او یکی از مجریان برنامه آگاهی تغذیه است

سلب مسئولیت: برخی از پست های وبلاگ ممکن است حاوی یک یا چند پیوند وابسته باشند. . همه نظرات مال من است

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر