رژیم لاغری سریع

کتو شنیتسل با لوبیا سبز


این یکی از شنیسل های واقعی است. اگر نمی دانید شنیسل چیست، یک برش نازک گوشت است که نان و سرخ می شود. شونیتسل در اروپا و به طور خاص آلمانی سرچشمه گرفت. این برش بسیار نازک گوشت را با کوبیدن آن با نرم کننده گوشت به دست می آورید. سپس با پایه سس مایونز و برش های لیمو سرو می شود.

لوبیا سبز کتو شنیتسل دوم

من همه اینها را با لوبیا سبز تازه و کیپر جفت کردم. پخت نان در این فوق العاده است، البته در حالی که هنوز کتو دوستانه است!

۴ وعده کتو شنیتسل با لوبیا سبز به دست می آید

آماده سازی

مرغ چاشنی شده:

  • ۱ عدد بزرگ تخم مرغ
  • ۳/۴ فنجان پنیر پارمسان، خرد شده
  • ۱/۴ فنجان آرد بادام
  • نمک و فلفل برای چشیدن
  • ۲ قاشق چایخوری آویشن خشک
  • ۱ قاشق چایخوری پودر پیاز
  • ۱ قاشق چایخوری پودر سیر
  • ۲ اونس کره
  • ۲۴ اونس سینه مرغ بدون استخوان و پوست نازک برش + کوبیده شده

برای خدمت:

  • ۱ خردل دیژون
  • ۳/۴ فنجان مایونز
  • ۱۴ اونس لوبیا سبز
  • ۱ متوسط لیمو
  • ۱ کپر

اعدام

۱. مواد را اندازه کنید و آماده کنید.

۲. در یک کاسه، تخم مرغ ها را با چنگال مخلوط کنید. در بشقاب ادویه های پنیر پارمزان، آرد بادام، نمک، فلفل، آویشن، پودر پیاز و پودر سیر را اضافه کنید.

۳. سینه های مرغ نازک برش خورده + کوبیده شده را بگیرید، از دو طرف آن را در خمیر تخم مرغ فرو کنید و سپس در چاشنی های دو طرف.

۴. کره را در ماهیتابه ای روی حرارت متوسط ​​اضافه کنید.

۵. مرغ چاشنی شده را به آن اضافه کنید، اجازه دهید حدود ۵-۶ دقیقه از هر طرف یا تا زمانی که قهوه ای طلایی شود بپزد. از ماهیتابه خارج کنید و کنار بگذارید.

۶. لوبیا سبز را به همان تابه اضافه کنید. اجازه دهید اینها حدود ۵ دقیقه تفت داده شوند.

۷. در یک کاسه خردل دیژون و مایونز را با هم ترکیب کنید. هم بزنید تا خوب ترکیب شوند.

۸. مرغ چاشنی شده را با لوبیا سبز، مخلوط سس مایونز، کیپر و تکه های لیمو سرو کنید. لذت بردن!

کتو شنیتسل لوبیا سبز بلند

در مجموع ۴ وعده کتو شنیتسل با لوبیا سبز می شود. هر وعده به نظر می رسد ۸۵۴ کالری، ۵۹.۲ گرم چربی، ۸.۹ گرم کربوهیدرات خالص و ۶۶.۲ گرم پروتئین.

تغذیهکالریچربیکربوهیدراتفیبرکربوهیدرات خالصپروتئین
۱.۰۰ تخم مرغ بزرگ۷۹۵.۲۰.۴۰۰.۴۶.۹
پنیر پارمزان ۰.۷۵ فنجان۳۲۳۲۱.۵۳.۱۰۳.۱۲۸.۹
۰.۲۵ فنجان آرد بادام۱۶۲۱۴۶.۲۳.۶۲.۵۵.۹
۰.۰۰ بدون نمک و فلفل۰۰۰۰۰۰
۲.۰۰ قاشق چایخوری آویشن خشک۷۰.۲۱.۵۰.۹۰.۶۰.۲
۱.۰۰ قاشق چایخوری پودر پیاز۸۰۱.۹۰.۴۱.۵۰.۲
پودر سیر ۱.۰۰ قاشق چایخوری۱۰۰۲.۳۰.۳۲۰.۵
۲.۰۰ اونس کره۴۰۷۴۶۰۰۰۰.۵
۲۴.۰۰ اونس سینه مرغ بدون استخوان و پوست۱۱۲۳۲۴.۵۰۰۰۲۱۰.۹
۱.۰۰ قاشق غذاخوری خردل دیژون۹۰.۵۰.۹۰.۶۰.۳۰.۶
۰.۷۵ فنجان سس مایونز۱۱۲۲۱۲۳.۵۰.۹۰۰.۹۱.۶
۱۴.۰۰ اونس لوبیا سبز۱۳۹۱.۱۳۱.۳۱۲.۷۱۸.۶۷.۵
۱.۰۰ لیمو متوسط۲۴۰.۳۷.۸۲.۴۵.۵۰.۹
۱.۰۰ کپر بزرگ۲۰.۱۰.۴۰.۳۰.۲۰.۲
جمع کل۳۴۱۵۲۳۶.۸۵۶.۷۲۱.۱۳۵.۶۲۶۴.۸
در هر وعده (/۴)۸۵۴۵۹.۲۱۴.۲۵.۳۸.۹۶۶.۲

کتو شنیتسل با لوبیا سبز

کتو شنیتسل با لوبیا سبز

آماده سازی

  • مرغ چاشنی شده:
  • ۱ عدد تخم مرغ بزرگ
  • ۳/۴ فنجان پنیر پارمزان، رنده شده
  • ۱/۴ فنجان آرد بادام
  • نمک و فلفل برای چشیدن
  • ۲ قاشق چایخوری آویشن خشک
  • ۱ قاشق چایخوری پودر پیاز
  • ۱ قاشق چایخوری پودر سیر
  • ۲ اونس کره
  • ۲۴ اونس سینه مرغ بدون استخوان، بدون پوست، نازک برش خورده + کوبیده
  • برای خدمت:
  • ۱ قاشق غذاخوری خردل دیژون
  • ۳/۴ فنجان سس مایونز
  • ۱۴ اونس لوبیا سبز
  • ۱ عدد لیمو متوسط
  • ۱ قاشق غذاخوری کیپر

اعدام

  1. همه مواد را اندازه بگیرید و آماده کنید.
  2. در یک کاسه، تخم مرغ ها را با چنگال مخلوط کنید. در بشقاب ادویه های پنیر پارمزان، آرد بادام، نمک، فلفل، آویشن، پودر پیاز و پودر سیر را اضافه کنید.
  3. سینه های مرغ نازک برش خورده + کوبیده شده را بردارید، آنها را از دو طرف در خمیر تخم مرغ فرو کنید و سپس در چاشنی های هر دو طرف.
  4. کره را روی حرارت متوسط ​​به ماهیتابه اضافه کنید.
  5. مرغ چاشنی شده را به آن اضافه کنید و بگذارید حدود ۵ تا ۶ دقیقه از هر طرف یا تا زمانی که قهوه ای طلایی شود بپزد. از ماهیتابه خارج کنید و کنار بگذارید.
  6. لوبیا سبز را به همان تابه اضافه کنید. اجازه دهید اینها حدود ۵ دقیقه تفت داده شوند.
  7. در یک کاسه خردل دیژون و مایونز را با هم ترکیب کنید. هم بزنید تا خوب ترکیب شوند.
  8. مرغ چاشنی شده را با لوبیا سبز، مخلوط سس مایونز، کپر و تکه های لیمو سرو کنید. لذت بردن!

یادداشت

در مجموع ۴ وعده کتو شنیتسل با لوبیا سبز می شود. هر وعده حاوی ۸۵۴ کالری، ۵۹.۲ گرم چربی، ۸.۹ گرم کربوهیدرات خالص و ۶۶.۲ گرم پروتئین است.

۳.۱

https://www.ruled.me/keto-schnitzel-with-green-beans/

حق چاپ ۲۰۱۷ | حکومت کرد.من

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر