چگونه نفس آتش را برای تحریک تیروئید خود تمرین کنید


با این دو نوع تمرین تنفسی یوگا، نفس آتش، تیروئید کم کار خود را تقویت کنید.

کم کاری تیروئید زمانی است که شما غده تیروئید کم کار دارید و می تواند یک وضعیت ناامید کننده باشد. ممکن است افزایش وزن، خستگی، پف کردگی، یبوست و احساس سستی بیشتری را تجربه کنید.

در حالی که برخی داروها می توانند به کنترل علائم کمک کنند، ضروری است که با ریشه مشکل مقابله کنید. ورزش، رژیم غذایی و انتخاب سبک زندگی همگی می توانند به تیروئید شما کمک کنند تا هورمون های بیشتری تولید کند و متابولیسم شما را دوباره فعال کند.

آیا با بیماری تیروئید دست و پنجه نرم می کنید؟ ما یک راهنمای رایگان ایجاد کرده ایم که به شما نشان می دهد چگونه می توانید تیروئید خود را درمان کنید.
برای دریافت نسخه رایگان راهنمای تیروئید ما اینجا را کلیک کنید!

اگر به دنبال تمرینات ساده و قابل دسترس برای کم کاری تیروئید هستید، به جز یوگا نگاه نکنید. یوگا برای تعادل تیروئید ضروری است زیرا شامل حالات بدنی و تمرینات تنفسی است که مسیرهای رفلکس گلو را تحریک می کند. این غده تیروئید را فعال می کند، بنابراین تولید هورمون تیروئید را به تعادل می رساند و متابولیسم را تنظیم می کند.

نفس آتش یک تمرین تنفس یوگای محبوب است. به عنوان یک ورزش کم کاری تیروئید عالی است زیرا محرک، انرژی زا است و به افزایش سوخت و ساز بدن کمک می کند. دو راه عالی برای تمرین این تمرین تنفسی وجود دارد تا تیروئید خود را دوباره راه اندازی کنید.

توجه داشته باشید: این تمرینات تنفسی برای تیروئید را کسانی که باردار هستند یا فشار خون بالا دارند نباید انجام دهند.

با تمرین هر روز این دو نسخه از Breath of Fire، تیروئید کم کار خود را دوباره راه اندازی کنید.

نفس آتش | ۶۰ نفس

این نسخه اولیه Breath of Fire به عنوان یک تمرین تنفسی ساده برای کم کاری تیروئید عمل می کند.

  1. یک موقعیت نشستن راحت پیدا کنید. شما می توانید به صورت پای ضربدری بنشینید یا روی ساق پاهای خود زانو بزنید و باسن خود را روی پاشنه های پا یا یک بلوک یوگا قرار دهید.
  2. کف دست ها را روی شکم خود قرار دهید و بلند بنشینید. یک بازدم تیز و یک ثانیه ای از بینی خود بگیرید و در همان زمان احساس کنید شکم خود به سمت داخل تکان می خورد.
  3. دم شما منفعل خواهد بود، مانند بازگشت آن بازدم بسیار تیز. به تنفس بازدم‌های تیز و دم‌های غیرفعال ادامه دهید، و در حین بازدم بر روی کوبیدن شکم تمرکز کنید.
  4. ۲۰ دور انجام دهید، سپس برای حدود ۳۰ ثانیه یک نفس طبیعی پیدا کنید.
  5. این چرخه را در مجموع ۳ دور تکرار کنید.

پیچش نفس آتش | ۶۰ نفس

این تنوع تنفسی به راه اندازی مجدد متابولیسم و ​​تیروئید کمک می کند.

    1. در حالت نشسته راحت خود بمانید و بلند بنشینید. اگر پاهایتان را به صورت ضربدری نشسته اید، روی هم پاهایتان را عوض کنید. دست های خود را جلوی سینه به هم بچسبانید.
  1. در حالی که به سمت چپ می پیچید، نفس بکشید. سپس، در حالی که به سمت راست می‌پیچید، یک بازدم تند یک ثانیه‌ای از بینی خود بیرون بیاورید و در همان زمان احساس کنید شکم خود به سمت داخل تکان می‌خورد. دم شما برای این تنوع باید کمی شدیدتر باشد.
  2. با دم ها و بازدم های تیز به چرخش پهلو به پهلو ادامه دهید، و در حین بازدم بر روی ضربه زدن به شکم خود تمرکز کنید.
  3. ۲۰ دور انجام دهید، سپس برای حدود ۳۰ ثانیه یک نفس طبیعی پیدا کنید.
  4. این چرخه را در مجموع ۳ دور تکرار کنید.

این تمرینات تنفسی Breath of Fire برای تقویت تیروئید شما عالی هستند – اما آنها تازه شروع کار هستند! با راه‌اندازی مجدد تیروئید، یک راهنمای گام به گام برای رفع کم‌کاری تیروئید و سایر اختلالات تیروئید، یک بازنشانی کامل انجام دهید. انرژی خود را افزایش می دهید، چربی های ناخواسته را از بین می برید و سر خود را پاک می کنید تا بتوانید بهترین و سالم ترین زندگی خود را داشته باشید! از امروز با راه اندازی مجدد تیروئید شروع به معکوس کردن علائم خود کنید.



رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر