رژیم لاغری سریع

ماهی تن کتو وافل – قضاوت در مورد من


همه عاشق یک ساندویچ ذوب ماهی تن هستند! اما خوردن کم کربوهیدرات به این معنی نیست که غذاهای مورد علاقه خود را از دست خواهید داد. این دستور غذا با جایگزینی برش های نان به جای پنکیک های لبنی خوشمزه و بدون گلوتن، ذوب کلاسیک ماهی تن را افزایش می دهد.

وافل ذوب شده با ماهی تن دوم

آرد بادام یک جایگزین عالی برای آرد معمولی است. فوق العاده مغذی و سرشار از آنتی اکسیدان است که می تواند به کاهش شرایط سلامتی مانند بیماری قلبی و دیابت کمک کند. بعلاوه، آرد بادام طعم کمی شیرین و آجیلی دارد که مکمل سس مایونز و تخم مرغ است و این وافل خوشمزه را تبدیل به کاسه ای عالی برای هر پر کردن ساندویچی می کند.

ماهی تن و سس مایونز قسمت اعظم فیلینگ را تشکیل می دهند. کنسرو تن ماهی یک انتخاب پروتئینی محبوب است زیرا ارزان است و پیدا کردن آن آسان است. ماهی تن همچنین سرشار از اسیدهای چرب امگا ۳ است و حاوی تمام اسیدهای آمینه ضروری مورد نیاز برای کمک به رشد عضلات و حفظ بافت عضلانی بدون چربی است.

سس مایونز خامه ای و تند مکمل مناسبی برای تن ماهی است، زیرا کنسرو ماهی تن معمولی طعم لطیفی دارد. مکعب های کرفس خرد شده باعث ترد خوبی می شود و بافت فیلینگ ماهی تن را از بین می برد. فراموش نکنید که قبل از پر کردن پنکیک، مقداری نمک و فلفل اضافه کنید تا مزه دار شود.

این پنکیک برای کل خانواده سرگرم کننده است. بچه ها را در مجلس خود شرکت دهید! فیلینگ ماهی تن ذوب شده را نیز می توان از قبل آماده کرد و تا زمان مونتاژ در یخچال نگهداری کرد. شیرینی ها بهتر است تازه و داغ سرو شوند و تضاد خوبی با فیل ماهی تن دارند.

۱ وعده وافل ذوب ماهی تن کتو را تولید می کند

آماده سازی

وافل:

  • ۳ قاشق غذاخوری آرد بادام
  • ۱ قاشق غذاخوری مایونز
  • ۱ قطعه بزرگ یک تخم مرغ
  • نمک و فلفل برای چشیدن

فیلینگ ماهی تن:

  • ۷۵ گرم کنسرو تن
  • ۱ قاشق غذاخوری مایونز
  • ۲ قاشق غذاخوری کرفس، مکعبها
  • نمک و فلفل برای چشیدن
  • ۱ اونس پنیر چدار

اعدام

۱. تمام اجزا را اندازه گیری و آماده کنید.

۲. در یک کاسه، مواد وافل را هم بزنید. با استفاده از وافل ساز وافل درست کنید.

۳. در ظرفی دیگر مواد ماهی تن: سس مایونز تن، کرفس، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید.

۴. ماهیتابه را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید.

۵. یکی از وافل ها را با ماهی تن و پنیر چدار اضافه کنید.

۶. وافل دیگر را روی آن قرار دهید و آن را برگردانید. روی آتش بگذارید تا پنیر آب شود.

۷. لذت ببرید!

وافل های بلند ماهی تن

این باعث می شود که در مجموع یک وعده وافل ذوب ماهی تن کتو باشد. هر وعده غذایی به وجود می آید ۶۰۱ کالری، ۴۸ گرم چربی، ۳.۶ گرم کربوهیدرات خالص، ۳۵.۹ گرم پروتئین.

خوراککالریچربیکربوهیدرات هااساسیکربوهیدرات خالصپروتئین
۳.۰۰ قاشق غذاخوری آرد بادام۱۲۲۱۰.۵۴.۶۲.۷۱.۹۴.۴
۱.۰۰ قاشق غذاخوری سس مایونز۹۴۱۰.۳۰.۱۰۰.۱۰.۱
۱.۰۰ تخم مرغ بزرگ۷۹۵.۲۰.۴۰۰.۴۶.۹
۰.۰۰ بدون نمک و فلفل۰۰۰۰۰۰
۷۵.۰۰ گرم کنسرو ماهی تن۹۶۲.۲۰۰۰۱۷.۷
۱.۰۰ قاشق غذاخوری سس مایونز۹۴۱۰.۳۰.۱۰۰.۱۰.۱
۲.۰۰ قاشق غذاخوری کرفس۳۰۰.۶۰.۳۰.۳۰.۱
۰.۰۰ بدون نمک و فلفل۰۰۰۰۰۰
۱.۰۰ اونس پنیر چدار۱۱۵۹.۴۰.۹۰۰.۹۶.۵
جمع کل۶۰۱۴۸۶.۶۳۳.۶۳۵.۹
هر سهم (/۱)۶۰۱۴۸۶.۶۳۳.۶۳۵.۹

ذوب ماهی تن وافل کتو

آماده سازی

  • وافل:
  • ۳ قاشق غذاخوری آرد بادام
  • ۱ قاشق غذاخوری سس مایونز
  • ۱ عدد تخم مرغ بزرگ
  • نمک و فلفل برای چشیدن
  • فیلینگ ماهی تن:
  • ۷۵ گرم کنسرو ماهی تن
  • ۱ قاشق غذاخوری سس مایونز
  • ۲ قاشق غذاخوری کرفس به صورت مکعبی خرد شده
  • نمک و فلفل برای چشیدن
  • ۱ اونس پنیر چدار

اعدام

  1. همه مواد را اندازه بگیرید و آماده کنید.
  2. در یک کاسه، مواد وافل را با هم مخلوط کنید. با استفاده از وافل ساز وافل درست کنید.
  3. در یک کاسه دیگر مواد ماهی تن: سس مایونز ماهی تن، کرفس، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید.
  4. یک ماهیتابه را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید.
  5. یکی از وافل ها را با ماهی تن و پنیر چدار به صورت اضافه کنید.
  6. یک وافل دیگر روی آن قرار دهید و آن را برگردانید. روی آتش بگذارید تا پنیر آب شود.
  7. لذت بردن!

یادداشت

این باعث می شود که در مجموع یک وعده وافل ذوب ماهی تن کتو باشد. هر وعده حاوی ۶۰۱ کالری، ۴۸ گرم چربی، ۳.۶ گرم کربوهیدرات خالص و ۳۵.۹ گرم پروتئین است.

۳.۱

https://www.ruled.me/keto-tuna-melt-waffles/

حق چاپ ۲۰۱۷ | خرد