رژیم لاغری سریع

فلفل سبزی پر شده با گوشت


به دنبال یک منبع گیاهی غنی و مناسب برای خانواده هستید؟ این فلفل‌های گیاهی که فراتر از گوشت پر شده‌اند، مطمئناً مورد استقبال قرار خواهند گرفت. این غذای کلاسیک سرشار از پروتئین گیاهی است، این غذای کلاسیک برای برانچ، تعطیلات یا هر زمانی که هوس غذای راحت دارید، عالی است.

فلفل سبزی پر شده با سالاد اسفناج در بشقاب سفید با چنگال

از آنجایی که من تنها گیاهخوار خانواده ام هستم، وقتی برای یک وعده غذایی خاص دور هم جمع می شویم، همیشه سعی می کنم چیزی وگان درست کنم که گوشتخواران سر سفره را راضی کند. من می خواهم به آنها (و شما!) نشان دهم که وعده های غذایی گیاهی به همان اندازه سیر کننده و خوشمزه هستند.

به همین دلیل کتاب آشپزی می نویسم. زیرا حتی اگر در یک سفر درمانی هستید، دستور العمل های موجود در کتاب آشپزی Eat More Plants به شما نشان می دهد که همچنان می توانید از غذاهای خوشمزه و لذیذ لذت ببرید.

بنابراین فکر کردم که دستم را در یک غذای فلفل پرشده کلاسیک آمریکایی امتحان کنم، که برای شام یکشنبه عالی است (زیرا زمان پخت کمی می‌گیرد) یا حتی به عنوان بخشی از جشن تعطیلات شما. برای اینکه به غذا طعم و بافت «گوشتی» بدهد، من از آن به غیر از گوشت استفاده می کنم، اما شما می توانید از هر سبزی که دوست دارید یا حتی عدس پخته استفاده کنید!

آیا فراتر از گوشت سالم است؟

به عنوان یک متخصص تغذیه، از من پرسیده شده که آیا جایگزین های گوشتی مانند Beyond Meat سالم هستند یا خیر. ممکن است فکر کنید که این یک سوال ساده است، اما مانند بسیاری از موارد در تغذیه، در اینجا نیز تفاوت های ظریف زیادی وجود دارد.

مثلاً کلمه «سالم» به چه معناست؟ هر غذایی که در دهان می گذارید نباید کلم پیچ و عدس باشد. شما می توانید بستنی یا کراکر را به عنوان بخشی از رژیم غذایی سالم خود میل کنید و به بدن شما آسیب نمی رساند. به همان اندازه که من از یک رژیم غذایی کامل گیاهی حمایت می کنم، کسانی که زنگ خطر خوردن غذاهای فرآوری شده را به صدا در می آورند، فقط از این تبلیغ وحشت دارند. شما می توانید سیب و پنیر گیاهی خود را داشته باشید.

برای افرادی که نگران این هستند که گوشت و سایر سبزیجات سالم نیستند، مطمئناً آنها یک غذای کامل نیستند. از دیدگاه سلامتی، غذاهای کامل باید بخش عمده ای از رژیم غذایی شما را تشکیل دهند. در حالی که فراتر از گوشت، یک غذای بسیار فرآوری شده است که دارای مقدار مناسب نمک و چربی اشباع شده است، غذای زیادی نیز دارد. همچنین، من باید واضح بگویم که این دستور غذایی حمایت مالی نمی شود و من در گذشته اسپانسر غیر گوشتی نداشته ام، بنابراین هیچ تعصبی در اینجا وجود ندارد، خوب؟

  • Beyond Meat عمدتاً از پروتئین نخود تشکیل شده است که ممکن است ماده اصلی پودر پروتئینی باشد که در اسموتی های خود قرار می دهید.
  • مواد بسیار ساده تر از آن چیزی است که فکر می کنید، به عنوان مثال، پودر چغندر برای رنگ، مخمر، روغن نارگیل.
  • ۴ اونس Beyond Meat 20 گرم پروتئین و همچنین مقادیر قابل توجهی آهن و روی، دو ماده معدنی مهم برای رژیم های گیاهخواری، فراهم می کند.
  • پس نه، فراتر از گوشت، عدس نیست – اما بله، در یک رژیم غذایی سالم جای می گیرد، خوب؟!؟ این یک غذای عالی برای کمک به افرادی است که کنجکاو در مورد گیاهخواری هستند اما به دنبال غذاهایی هستند که مطابق با دستور العمل های گوشتی باشند که همیشه از آنها لذت می بردند. این یک تعویض آسان است.
مواد لازم برای فلفل وگان پر شده با گوشت فراتر

چیزی که برای این فلفل های پر شده گیاهی نیاز دارید فراتر از گوشت است

این دستور واقعاً قابل تنظیم است، بنابراین برای استفاده از هر پروتئین گیاهی یا غلات پخته شده در دست مناسب است. فقط ۱۲ ماده اصلی و در مورد ۲۰ دقیقه زمان پخت. همچنین می‌توانید فلفل‌ها را از قبل آماده کنید و تا زمان پخت در یخچال نگهداری کنید تا زمان کمتری را در آشپزخانه بگذرانید!

  • فلفل از هر رنگی که می خواهید استفاده کنید! این دستور برای پر کردن ۶ فلفل بزرگ یا ۸ فلفل کوچک کافی است.
  • فراتر از گوشت یا سبزیجات دیگر اندازه بسته بندی همه متفاوت است، اما تاثیر زیادی روی دستور غذا نخواهد داشت. حتی می توانید ۳ فنجان عدس پخته شده را با سبزیجات جایگزین کنید
  • غلات پخته شده مانند برنج، جو یا کینوا شما به ۱ فنجان غلات معمولی پخته شده یا بدون گلوتن نیاز دارید، و هر کدام موثر خواهد بود! من این دستور غذا را به چند روش مختلف امتحان کردم و همه آنها عالی هستند.
  • سبزیجات: هویج، پیاز، کرفس، سیر این سبزیجات معطر طعم و بافت زیادی به غذا می بخشند.
  • ادویه جات: پودر پیاز، سیر له شده، آویشن فقط کمی چاشنی اولیه!
  • سس پیتزا این هک من برای اضافه کردن طعم بدون انجام کار اضافی است. نه، فلفل های شما طعم پیتزا نخواهند داد! من عاشق سس خام هستم، اما شما می توانید از هر چیزی که در دست دارید یا نصف شیشه سس ماکارونی مورد علاقه خود استفاده کنید.
  • جعفری این راه یواشکی من برای اضافه کردن مقداری سبزی است – جعفری یک نیروگاه است! – و چون در فلفل پخته می شود، حتی افرادی که سبزی دوست ندارند نیز از این کار ناراحت نمی شوند.
  • پنیر گیاهی (اختیاری) اگر می خواهید دما را افزایش دهید، پنیر رنده شده آب شده مانند دایا یا الویولیف را اضافه کنید.
جعفری را به پشت گوشت در تابه اضافه کنید

نحوه پر کردن فلفل

  • مشاوره حرفه ای! برای اینکه مطمئن شوید فلفل ها خوب سفت شده اند، ته آن را ۴ عدد خار بزنید نه ۳ عدد.
  • راه های مختلفی برای برش دادن فلفل وجود دارد، اما به نظر من ساده ترین راه این است که کوچکترین برش ممکن را از روی آن جدا کنید و داخل فلفل را نمایان کنید.
  • سپس با استفاده از انگشتان یا قاشق، تفاله فلفل و هر گوشت سفیدی را که داخل فلفل می بینید، فشار دهید.
  • سپس برخیز و چیزهای دیگر! لازم نیست فلفل را از قبل بپزید چون تا ساعت پخت در فر کاملاً نرم می شود.
قاشق فلفل دلمه ای برای فلفل دلمه ای دستی

آیا به دنبال غذاهای گیاهی غنی از پروتئین بیشتر هستید؟

فلفل سبزی پر شده با سالاد اسفناج در بشقاب سفید با چنگال

فلفل سبزی پر شده با گوشت

این فلفل‌های پر شده وگان آرامش‌بخش و سرشار از پروتئین با Beyond Meat شام یکشنبه‌ای عالی برای کل خانواده است و در حدود ۲۰ دقیقه به موقع گرد هم می‌آید.

سنجاق
دستگاه چاپ

  • ۲ قاشق های بزرگ روغن زیتون فوق بکر یا روغن آووکادو
  • ۱ پری فراتر از گوشتو یا سبزی مورد علاقه شما
  • ۱ میانگین یک پیازو مکعبها
  • ۲ هویجو شسته شده و به مکعب برش داده می شود
  • ۲ دنده کرفسو مکعبها
  • ۳ میخک سیرو چرخ کرده
  • ۱ قاشق کوچک پودر سیرو
  • ۲ قاشق های کوچک پودر پیاز
  • ۲ قاشق های کوچک چاشنی خشک
  • ۱ قاشق کوچک نمک
  • ۱۲ اونس شیشه سس پیتزاو من از سس خام پیتزا استفاده کردم
  • ۱ فنجان جعفریو چرخ کرده
  • ۱ فنجان غلات پخته شدهو من از برنج، گندم، توت و کینوا استفاده کردم
  • ۶ بزرگ (یا ۸ عدد فلفل متوسط)و رویه ها را برش دهید و هسته بگیرید
  • ۱ فنجان پنیر گیاهی رنده شدهو انتخاب من
  • فر را با دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد گرم کنید.

  • روغن را در یک ماهیتابه بزرگ روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. پیاز، هویج و کرفس را اضافه کنید، هر از گاهی هم بزنید تا پیازها براق شوند و سبزیجات شروع به نرم شدن کنند، حدود ۷ تا ۱۰ دقیقه. سیر را به مدت یک دقیقه، مدام هم بزنید.

  • پودر سیر، پودر پیاز، پونه کوهی، نمک، سس پیتزا، آب سبزیجات و دانه های پخته شده را با ۱ فنجان آب اضافه کنید. هم بزنید و ۳ تا ۴ دقیقه بجوشانید تا مایع بیشتر جذب شود. حرارت را خاموش کنید. جعفری را هم بزنید. در صورت لزوم ادویه یا نمک را بچشید و تنظیم کنید.

  • فلفل ها را در یک ظرف مخصوص فر قرار دهید و آنها را با مخلوط سبزیجات پر کنید. روی ظرف را با فویل محکم بپوشانید و به مدت ۴۵ دقیقه بپزید. از فر خارج کرده و پنیر را به دلخواه اضافه کنید. دوباره آنها را در فر قرار دهید و ۱۰-۱۵ دقیقه دیگر بپزید، تا زمانی که فلفل ها شروع به قهوه ای شدن کنند و پنیر آب شود.

  • از فر خارج کرده و ۵ دقیقه قبل از سرو بگذارید.

فلفل ها به مدت ۳-۴ روز به خوبی در یخچال نگهداری می شوند. مکعب ها را برش دهید و در ماهیتابه ای گرم کنید یا دوباره گرم کنید و به صورت جداگانه در فویل بپیچید و روی سینی فر قرار دهید، در فر ۴۰۰ درجه به مدت ۲۰ تا ۲۵ دقیقه تا گرم شود.

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر