رژیم لاغری سریع

سیخ کتو خاورمیانه با برنج گل کلم


من آن را دوست دارم وقتی بشقاب من پر از رنگ است و این ظرف مطمئناً مناسب است! زردچوبه را به ماریناد مرغ و برنج گل کلم اضافه کردم. گوجه فرنگی کبابی رنگ دیگری به این بشقاب می دهد.

سیخ خاورمیانه دوم

سیخ‌ها چیزی است که من دوست دارم در فصل کباب کردن درست کنم. این کباب مرغ و پیاز به خوبی با برنج گل کلم زردچوبه و سس سیر خوشمزه ست می شود!

۴ وعده سیخ کتو خاورمیانه با برنج گل کلم به دست می آید

آماده سازی

ماریناد مرغ:

  • ۱/۴ فنجان روغن زیتون
  • ۳ قاشق چایخوری سیر تازه، استخراج شده
  • ۱ متوسط لیمو، آب میوه + پوست
  • نمک و فلفل برای چشیدن
  • ۱ قاشق چایخوری پودر زردچوبه
  • ۳/۴ متوسط پیاز زرد، گوه ها
  • ۲۸ اونس ران مرغ بدون استخوان و بدون پوست

سس:

  • ۳/۴ فنجان ماست یونانی ساده پرچرب
  • ۴ اونس خیار
  • ۲ قاشق چایخوری سیر تازه، چرخ کرده
  • نمک و فلفل برای چشیدن

برنج گل کلم:

  • ۲ روغن نارگیل
  • ۱۶ اونس گل کلم، برنجی شده
  • ۳/۴ فنجان اب
  • ۱ قاشق چایخوری پودر زردچوبه
  • ۱ قاشق چایخوری زعتر

تزیین و سیخ گوجه فرنگی:

  • ۸ اونس گوجه فرنگی تازه
  • ۲ جعفری تازه، خرد شده
  • ۱ متوسط لیمو، برش ها

اعدام

۱. همه مواد را اندازه کنید و آماده کنید.

۲. در یک کاسه، مواد ماریناد را با هم مخلوط کنید: روغن زیتون، آب و پوست لیمو، سیر ریز شده، نمک و فلفل و زردچوبه.

۳. در کاسه ای دیگر، تکه های مرغ و پیاز را بچینید. آنها را کاملا در ماریناد بپوشانید. روی آن را بپوشانید و بگذارید حداقل ۱۰ دقیقه و حداکثر یک شب در یخچال بماند.

۴. در یک کاسه، مواد سس: ماست یونانی، خیار خرد شده و سیر خرد شده را با هم مخلوط کنید. با نمک و فلفل مزه دار کنید.

۵. سیخ ها را با کشیدن روی تکه های مرغ و به طور متناوب با خلال های پیاز آماده کنید. همه گوجه ها را روی یک سیخ بریزید.

۶. در ماهیتابه ای روی حرارت متوسط، روغن نارگیل، برنج گل کلم، آب، پودر زردچوبه و زعتر را اضافه کنید. حدود ۵-۱۰ دقیقه روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا آب آن تبخیر شود.

۷. گریل را از قبل روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. گریل را با کمی روغن چرب کنید. ۱۵-۲۰ دقیقه بپزید و هر ۵ دقیقه یکبار بچرخانید.

۸. سیخ ها را با برنج گل کلم زردچوبه و سس سیر سرو کنید. با برش های لیمو و جعفری خرد شده سرو کنید. لذت بردن!

در مجموع ۴ وعده سیخ کتو خاورمیانه با برنج گل کلم می شود. هر وعده به نظر می رسد ۵۷۷ کالری، ۴۱.۱ گرم چربی، ۱۱.۹ گرم کربوهیدرات خالص و ۴۱.۴ گرم پروتئین.

تغذیهکالریچربیکربوهیدراتفیبرکربوهیدرات خالصپروتئین
روغن زیتون ۰.۲۵ فنجان۴۷۷۵۴۰۰۰۰
۳.۰۰ قاشق چایخوری سیر تازه۱۳۰۲.۸۰.۲۲.۶۰.۵
۱.۰۰ لیمو متوسط۲۴۰.۳۷.۸۲.۴۵.۵۰.۹
۰.۰۰ بدون نمک و فلفل۰۰۰۰۰۰
۱.۰۰ قاشق چایخوری پودر زردچوبه۱۰۰.۱۲۰.۷۱.۴۰
پیاز زرد متوسط ​​۰.۷۵۳۱۰.۱۷.۲۱۶.۲۱
۲۸.۰۰ اونس ران مرغ بدون استخوان و بدون پوست۱۱۳۵۷۰.۹۰۰۰۱۳۴.۶
۰.۷۵ فنجان ماست یونانی پرچرب۱۶۲۸.۵۵.۱۰۵.۱۱۵.۳
۴.۰۰ اونس خیار۱۷۰۴.۱۰.۶۳.۶۰.۷
۲.۰۰ قاشق چایخوری سیر تازه۸۰۱.۹۰.۱۱.۸۰.۴
۰.۰۰ بدون نمک و فلفل۰۰۰۰۰۰
۲.۰۰ قاشق غذاخوری روغن نارگیل۲۴۳۲۷۰۰.۰۰۰.۰
۱۶.۰۰ اونس گل کلم۱۰۴۲.۳۱۸.۶۱۰.۴۸.۲۸.۲
۰.۷۵ فنجان آب۰۰۰۰۰۰
۱.۰۰ قاشق چایخوری پودر زردچوبه۱۰۰.۱۲.۱۰.۷۱.۴۰.۳
۱.۰۰ قاشق چایخوری زعتر۵۰.۳۰.۶۰.۳۰.۲۰.۲
۸.۰۰ اونس گوجه فرنگی تازه۴۱۰.۵۸.۸۲.۷۶.۱۲
۲.۰۰ قاشق غذاخوری جعفری تازه۳۰.۱۰.۵۰.۳۰.۲۰.۲
۱.۰۰ لیمو متوسط۲۴۰.۳۷.۸۲.۴۵.۵۰.۹
جمع کل۲۳۰۷۱۶۴.۵۶۹.۳۲۱.۷۴۷.۶۱۶۵.۵
در هر وعده (/۴)۵۷۷۴۱.۱۱۷.۳۵.۴۱۱.۹۴۱.۴

سیخ کتو خاورمیانه با برنج گل کلم

سیخ کتو خاورمیانه با برنج گل کلم

آماده سازی

  • ماریناد مرغ:
  • ۱/۴ فنجان روغن زیتون
  • ۳ قاشق چایخوری سیر تازه، خرد شده
  • ۱ عدد لیمو متوسط، آب + پوست
  • نمک و فلفل برای چشیدن
  • ۱ قاشق چایخوری پودر زردچوبه
  • ۳/۴ پیاز متوسط ​​زرد، قاچ
  • ۲۸ اونس ران مرغ بدون استخوان و بدون پوست
  • سس:
  • ۳/۴ فنجان ماست یونانی پرچرب
  • ۴ اونس خیار
  • ۲ قاشق چایخوری سیر تازه، خرد شده
  • نمک و فلفل برای چشیدن
  • برنج گل کلم:
  • ۲ قاشق غذاخوری روغن نارگیل
  • ۱۶ اونس گل کلم، برنجی
  • ۳/۴ فنجان آب
  • ۱ قاشق چایخوری پودر زردچوبه
  • زعتر ۱ قاشق چایخوری
  • تزیین و سیخ گوجه فرنگی:
  • ۸ اونس گوجه فرنگی تازه
  • ۲ قاشق غذاخوری جعفری تازه، خرد شده
  • ۱ عدد لیمو متوسط، برش

اعدام

  1. تمام مواد را اندازه بگیرید و آماده کنید.
  2. در یک کاسه، مواد ماریناد را با هم مخلوط کنید: روغن زیتون، آب و پوست لیموترش، سیر خرد شده، نمک و فلفل و زردچوبه.
  3. در کاسه ای دیگر، تکه های مرغ و پیاز را بچینید. آنها را کاملا در ماریناد بپوشانید. روی آن را بپوشانید و بگذارید حداقل ۱۰ دقیقه و حداکثر یک شب در یخچال بماند.
  4. در یک کاسه، مواد سس را با هم مخلوط کنید: ماست یونانی، خیار خرد شده و سیر خرد شده. با نمک و فلفل مزه دار کنید.
  5. سیخ ها را با لغزیدن روی تکه های مرغ و متناوب با خلال های پیاز آماده کنید. همه گوجه ها را روی یک سیخ بریزید.
  6. در ماهیتابه ای روی حرارت متوسط، روغن نارگیل، برنج گل کلم، آب، پودر زردچوبه و زعتر را اضافه کنید. حدود ۵-۱۰ دقیقه روی حرارت متوسط ​​قرار دهید تا آب آن تبخیر شود.
  7. گریل را از قبل روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. گریل را با کمی روغن چرب کنید. ۱۵-۲۰ دقیقه بپزید و هر ۵ دقیقه یکبار بچرخانید.
  8. سیخ ها را با برنج گل کلم زردچوبه و سس سیر سرو کنید. با برش های لیمو و جعفری خرد شده سرو کنید. لذت بردن!

یادداشت

در مجموع ۴ وعده سیخ کتو خاورمیانه با برنج گل کلم می شود. هر وعده حاوی ۵۷۷ کالری، ۴۱.۱ گرم چربی، ۱۱.۹ گرم کربوهیدرات خالص و ۴۱.۴ گرم پروتئین است.

۳.۱

https://www.ruled.me/keto-middle-eastern-skewers-with-cauliflower-rice/

حق چاپ ۲۰۱۷ | حکومت کرد.من

رژیم آنلاین دکتر روشن ضمیر https://rdiet.ir/ رژیم کتوژنیک دکتر روشن ضمیر