جوجه اسادو با اسفناج – قضاوت در مورد من


مرغ اسادو یک غذای ساده اما خوشمزه است که منشا آن فیلیپین است. آسادو سیر، فلفل هندی و ترکیبی از ادویه جات دیگر را ترکیب می کند تا یک غذای آبدار پر از پروتئین و فواید دیگر ایجاد کند. دستور غذای ما تمام طعم‌های آسادو مرغ سنتی را با هم ترکیب می‌کند، اما با چند تغییر کوچک، به یک غذای کتوپسند تبدیل می‌شود که افزودنی عالی برای رژیم کتو است.

مرغ اسدو با اسفناج دوم

ستاره این غذا ران های مرغ آبدار است که با ترکیبی فوق العاده از ادویه ها پوشانده شده و پخته شده و سپس با کمی آب لیموی تازه سرو می شود تا طعم آن بهتر شود.

در حالی که مرغ منبع خوبی از پروتئین به شما می دهد، آسادو مرغ با اسفناج به خوبی جفت می شود. اسفناج کالری کمی دارد اما سرشار از مواد مغذی است و این اطمینان را به شما می دهد که همه مواد خوب را بدون اضافه کردن بیش از حد به کالری روزانه خود دریافت کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که اسفناج را در ماهیتابه ای بریزید و قبل از سرو چند دقیقه تفت دهید.

این دستور غذا را می توان به راحتی در یک تابه پخت تا زمان تمیز کردن را کاهش دهد و از موادی استفاده می کند که احتمالاً قبلاً در انبار خود دارید. این غذای مرغ و اسفناج پر از طعم و مزه، برای ناهار یا شام مستقیماً از تابه یا روز بعد دوباره گرم می شود!

۴ وعده مرغ کتو آسادو با اسفناج کافی است

آماده سازی

  • ۱۶ اونس ران مرغ بدون استخوان و بدون پوست
  • ۱/۴ فنجان سوپ مرغ
  • ۱/۴ فنجان آب لیمو، به علاوه بیشتر
  • ۱/۴ فنجان روغن زیتون
  • ۱ قاشق غذاخوری فلفل قرمز دودی
  • ۲ قاشق چایخوری زیره
  • ۲ قاشق چایخوری ادویه ها
  • ۱/۲ قاشق چایخوری پودر پیاز
  • ۴ قاشق چایخوری سیر تازه، چرخ کرده + تقسیم شده
  • ۶ فنجان اسفناج
  • ۱/۲ قاشق چایخوری فلفل قرمز خرد شده
  • نمک و فلفل برای چشیدن

اجرا

۱. تمام اجزا را اندازه گیری و آماده کنید.

۲. در یک کاسه آب مرغ، آبلیمو، روغن زیتون، پاپریکا دودی، زیره، پونه کوهی، پودر پیاز و نصف مقدار سیر ریز شده را با هم مخلوط کنید.

۳. ران مرغ را با این ماریناد به قابلمه اضافه کنید. حتما تمام مرغ را با این مخلوط بپوشانید. روی کاسه را بپوشانید و بگذارید حداقل ۳۰ دقیقه در یخچال بماند.

۴. در حالی که مرغ در ماریناد مرینیت می شود، روغن زیتون را در تابه ای روی حرارت متوسط ​​اضافه کنید. نصف دیگر سیر خرد شده و اسفناج را اضافه کنید. ۲-۴ دقیقه تفت دهید. نمک، فلفل و فلفل قرمز خرد شده را مزه دار کنید. وقتی کارتان تمام شد این را کنار بگذارید.

۵. در همان ماهیتابه روغن زیتون را اضافه کنید و ران مرغ ترشی شده را روی حرارت متوسط ​​بپزید. چاشنی اضافی را ذخیره کنید! به مدت ۱۰-۱۲ دقیقه یا تا زمانی که دمای داخلی به ۱۶۵ درجه فارنهایت برسد بپزید.

۶. روی حرارت کم، ماریناد اضافی را در همان تابه به مدت ۲-۳ دقیقه بپزید.

۷. ران مرغ را با اسفناج سرخ شده، تکه های لیمو و ترشی های اضافی سرو کنید. لذت بردن!

مرغ اسادو با اسفناج بلند

به این ترتیب در مجموع ۴ وعده مرغ کتو اسادو با اسفناج می شود. هر وعده غذایی به وجود می آید ۳۱۲ کالری، ۲۴.۳ گرم چربی، ۳.۴ گرم کربوهیدرات خالص، ۲۱.۵ گرم پروتئین.

خوراک کالری چربی کربوهیدرات ها اساسی کربوهیدرات خالص پروتئین
۱۶.۰۰ اونس ران مرغ بدون استخوان و بدون پوست ۶۴۹ ۴۰.۵ ۰ ۰ ۰ ۷۶.۹
۰.۲۵ فنجان آب مرغ ۴ ۰.۱ ۰.۳ ۰ ۰.۳ ۰.۴
۰.۲۵ فنجان آب لیمو ۱۰ ۰.۱ ۳.۴ ۰.۴ ۳ ۰.۳
روغن زیتون ۰.۲۵ فنجان ۴۷۷ ۵۴ ۰ ۰ ۰ ۰
۱.۰۰ قاشق غذاخوری پاپریکا دودی ۱۹ ۰.۹ ۳.۷ ۲.۴ ۱.۳ ۱
۲.۰۰ قاشق چایخوری زیره پانزدهم ۰.۹ ۱.۸ ۰.۴ ۱.۴ ۰.۷
۲.۰۰ قاشق چایخوری آویشن ۷ ۰.۱ ۱.۹ ۱.۲ ۰.۷ ۰.۳
پودر پیاز ۰.۵۰ قاشق چایخوری ۴ ۰ ۰.۹ ۰.۲ ۰.۸ ۰.۱
۴.۰۰ قاشق چایخوری سیر تازه ۱۷ ۰.۱ ۳.۸ ۰.۲ ۳.۵ ۰.۷
۶.۰۰ فنجان اسفناج ۴۱ ۰.۵ ۶.۸ ۴.۳ ۲.۴ ۵.۴
۰.۵۰ قاشق چایخوری تکه های فلفل قرمز آسیاب شده ۳ ۰.۲ ۱ ۰.۲ ۰.۳ ۰.۱
۰.۰۰ بدون نمک و فلفل ۰ ۰ ۰ ۰ ۰ ۰
جمع کل ۱۲۴۷ ۹۷.۳ ۲۳.۱ ۹.۴ ۱۳.۶ ۸۵.۹
در هر وعده (/۴) ۳۱۲ ۲۴.۳ ۵.۸ ۲.۴ ۳.۴ ۲۱.۵

آسدو مرغ با اسفناج

آسدو مرغ با اسفناج

آماده سازی

  • ۱۶ اونس ران مرغ بدون استخوان و بدون پوست
  • ۱/۴ فنجان آب مرغ
  • ۱/۴ فنجان آب لیمو + بیشتر
  • ۱/۴ فنجان روغن زیتون
  • ۱ قاشق غذاخوری پاپریکا دودی
  • ۲ قاشق چایخوری زیره
  • ۲ قاشق چایخوری پونه کوهی
  • ۱/۲ قاشق چایخوری پودر پیاز
  • ۴ قاشق چایخوری سیر تازه خرد شده + تقسیم شده
  • ۶ فنجان اسفناج
  • ۱/۲ قاشق چایخوری تکه های فلفل قرمز له شده
  • نمک و فلفل برای چشیدن

اجرا

  1. همه مواد را اندازه بگیرید و آماده کنید.
  2. در یک کاسه آب مرغ، آب لیمو، روغن زیتون، پاپریکا دودی، زیره، پونه کوهی، پودر پیاز و نیمی از سیر ریز شده را با هم مخلوط کنید.
  3. ران مرغ را با این ماریناد به قابلمه اضافه کنید. حتما تمام مرغ را با این مخلوط بپوشانید. روی کاسه را بپوشانید و بگذارید حداقل ۳۰ دقیقه در یخچال بماند.
  4. در حالی که مرغ در ماریناد مرینیت می شود، روغن زیتون را در تابه ای روی حرارت متوسط ​​اضافه کنید. نصف دیگر سیر خرد شده و اسفناج را اضافه کنید. ۲-۴ دقیقه تفت دهید. نمک، فلفل و فلفل قرمز خرد شده را مزه دار کنید. وقتی کارتان تمام شد این را کنار بگذارید.
  5. در همان ماهیتابه روغن زیتون را اضافه کنید و ران های مرغ مرینیت شده را روی حرارت متوسط ​​بپزید. چاشنی اضافی را ذخیره کنید! به مدت ۱۰-۱۲ دقیقه یا تا زمانی که دمای داخلی به ۱۶۵ درجه فارنهایت برسد بپزید.
  6. روی حرارت کم، ماریناد اضافی را در همان تابه به مدت ۲-۳ دقیقه بپزید.

یادداشت

به این ترتیب در مجموع ۴ وعده مرغ کتو اسادو با اسفناج می شود. هر وعده حاوی ۳۱۲ کالری، ۲۴.۳ گرم چربی، ۳.۴ گرم کربوهیدرات خالص و ۲۱.۵ گرم پروتئین است.

۳.۱

https://www.ruled.me/asado-chicken-with-spinach/

حق چاپ ۲۰۱۷ | خرد